05.07

Strony

piątek, 4 lutego 2011

Stos nr 3 / Konkursy z książkami odsłona 2



 Jak co tydzień czas pokazać (no dobra pochwalić się) o co wzbogaciła się moja biblioteczka:

* Clive Cussler "Złoto Spartan" - nowa seria od mistrza sensacji; tym razem małżeństwo poszukiwaczy skarbów trafia na skarb Napoleona; oprócz tego niemiecki U-Boot, Kserkses i Sparta
* Russel Whitefield "Gladiatorka" - nagroda w konkursie organizowanym przez sklep.gildia.pl
* Jesus Sanchez Adalid "Więzień" - egzemplarz recenzyjny od Wydawnictwa Bellona
* Maurice Leblanc "Arsen Lupin kontra Sherlock Holmes" - czytałem pierwszy tom o przygodach złodzieja dżentelmena i zaciekawił mnie na tyle ze zakupiłem tom drugi
* Charlaine Haris "Grobowy zmysł" - kupione okazyjnie z ciekawości, recenzje były pozytywne więc zobaczymy
* Patricia Briggs "Więzy krwi" i "Pocałunek żelaza" - prezent
* Richelle Mead "Cienie sukuba" - książka wygrana w konkursie w serwisie QFant; nie ma jej na zdjęciu jako że została już sprzedana na allegro - nie czytam tego typu literatury więc bez żalu ją sprzedałem;



* Kate Griffin "Szaleństwo Aniołów" - prezent
* C. S. Friedman "Trylogia Zimnego Ognia" - kupiona bardzo okazyjnie na Allegro,; czytałem ja kilka lat temu, pamiętam że bardzo mi się podobała; to jeden z tych cykli, które każdy miłośnik fantasy powinien przeczytać
- "Świt Czarnego Słońca"
- "Nadejście nocy"
- "Korona Cienia"


Konkursy z książkami odsłona 2

Konkurs trwające do: 05.02.2011

*Konkurs "Pamiętnik detektywa"
Kliknij TUTAJ.

*Konkurs "Z Rhondą Byrne”
Kliknij TUTAJ.

*Konkurs "Magia kości"
Kliknij TUTAJ.

*Konkurs "Tropiciel duchów"
Kliknij TUTAJ.

*Konkurs "Złodziej magii - KONKURS "
Kliknij TUTAJ.

*Konkurs "Poznaj potomka Kusziela"
Kliknij TUTAJ.


Konkurs trwające do: 06.02.2011

*Konkurs "'Klucze do repozytorium''
Kliknij TUTAJ.

*Konkurs "Dziewczynki ze świata maskotek"
Kliknij TUTAJ.

Przypominam również  o możliwości otrzymania książki ode mnie, 
zgłaszać można się w tym poście
Czas do niedzieli 6 lutego do 20:00

2 komentarze:

  1. "Trylogię zimnego ognia" mam już od dawna w planach, ale trochę się boję za nią zabrać, gdyż sporo się naczytałam o koszmarnej jakości polskiego przekładu. Czekam więc na recenzję.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźniłem się ze zgłoszeniem ;/ Szkoda. Może się uda innym razem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...