05.07

Strony

poniedziałek, 14 lutego 2011

Stos nr 5 /Kilka informacji /Porządki cz. 2


Dopiero co wczoraj opublikowałem stosik książek, jakie dotarły do mnie w ubiegłym tygodniu, a tu początek nowego i od razu listonosz dostarczył dużo nowych pozycji:
* Andrzej Pilipiuk "Wampir z M-3" - też od portalu Kawerna za recenzje tej książki (recenzja jest na blogu);

* Sarah Prineas "Złodziej magii. Tom II Zagubiony" - od portalu Kawerna (recenzja tomu pierwszego niedługo pojawi się na blogu);

* Ursula K. Le Guin "Czarnoksiężnik z Archipelagu" - jak wyżej;

* Richard Newsom "Klątwa Miliardera i Tajemniczy Diament" - kupione na allegro na 4,90 z;

* Richard Kadrey "Ponury Piaskun" - również z allegro za 19,90 zł;

 * Paolo Bacigalupi "Nakręcana dziewczyna. Pompa Numer Sześć" - efekt wymiany;

* William Gibson, Bruce Sterling "Maszyna Różnicowa" - jak wyżej;



Kilka informacji:

Bardzo fajna promocje w sklepie internetowym amazonka: książki z Fabryki Słów od 7 do 13 zł; naprawdę warto, szczególnie, że gdzie indziej te same pozycje są dwa-trzy razy droższe.




Niedawno odkryty Antykwariat w Gorzowie Wielkopolskim; ma swoją stronę internetowa i możliwość zamawiania książek z dostawą do domu; w katalogu można trafić na kilka "perełek" jak choćby trylogię "Achaja" Ziemiańskiego za 60 zł z groszami (na allegro ceny całej trylogii wahają się od 100 zł do 150 zł);

Dla zainteresowanych LINK


Jak już jestem przy trylogii Ziemiańskiego, Fabryka Słów postanowiła wznowić wszystkie trzy tomy w nowej szacie graficznej; okładka została przedstawiona dzisiaj:


No i zdecydowanie wiadomość ubiegłego tygodnia:

George R.R. Martin w Polsce!

Więcej o wizycie TUTAJ

 

Przy okazji zaktualizowałem stronę z premierami o miesiąc marzec.


Porządki cz. 2

Kilka książek do sprzedania. Część jest nowa (podwójne egzemplarze - prezenty, nagrody z konkursów itp.), a część raz przeczytana i odstawiona na półkę, gdzie się tylko kurzyła [sprzedaż poprzez Allegro]:


Tytuł: Szaleństwo Aniołów
Autor: Kate Griffin
Wydawnictwo: 2011
Stan: nowa, nieczytana (podwójny egzemplarz)
Cena z okładki: 39,00 zł
Cena u mnie: 31,99 zł (wliczone koszty wysyłki)
LINK do aukcji



Tytuł: Gladiatorka
Autor: Russell Whitfield
Wydawnictwo: 2010
Stan: nowa, nieczytana (nagroda)
Cena z okładki: 34,90 zł
Cena u mnie: 29,99 zł (wliczone koszty wysyłki)
LINK do aukcji


Tytuł: Ja Inkwizytor. Dotyk Zła (Oprawa Twarda!)
Autor: Jacek Piekara
Wydawnictwo: 2010
Stan: jak nowa, raz czytana, później odłożona na półkę
Cena z okładki: 44,90 zł
Cena u mnie: 36,99 zł (wliczone koszty wysyłki)
LINK do aukcji
Oprócz tego kilka innych aukcji LINK

5 komentarzy:

  1. Łomatko, nie przypuszczałam, że "Nakręcana dziewczyna" jest aż tak obszerna.;) A co do nowej okładki "Achai", to moim zdaniem szału nie ma, poprzednia jakoś bardziej mi przypadła do gustu (ale może to dlatego, że ja nie lubię białych okładek).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy stos, czekam na recenzję "Nakręcanej...". Bardzo podobają mi się nowe okładki Fabryki, czy wiesz może ile tytułów zamierzają w podobny sposób potraktować? Widziałam już dwie nowe okładki Kossakowskiej i wiem, że muszę je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Agna na recenzje Bacigulapiego będziesz musiała poczekać; w kolejce jest kilka innych książek ;P

    co do okładek - na pewno wszystkie trzy tomy Achai zyskają nową szatę graficzną; "Czarna Bandera" Komudy też ma być wydana w nowej; kolejne wydanie trylogii Pilipiuka o Tomku Paczence też ma fajne okładki; dzisiaj widziałem na Fb projekt okładki do książki "Rzeczy Niekształtne" Del Franco - muszę powiedzieć że robi piorunujące wrażenie;
    co do nowej wersji okładki "zakonu..." jakoś do mnie nie przemawia, wole starszą ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem cierpliwa i rozumiem natłok pilniejszych tytułów.

    Co do okładki "Zakonu..." to cieszę się, że nie ma motoru. Ryk silnika tego dwukołowca wywołuje we mnie agresję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stos robi wrażenie. Gratuluję zdobyczy:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...