05.07

Strony

środa, 23 lutego 2011

Stos nr 7 /Kilka informacji /Pokaż mi swoją biblioteczkę



Książki jakie otrzymałem wczoraj i dziś - wynik podjęcia współpracy z trzema wydawnictwami:


# Radosław Sikora "Z Dziejów Husarii" - przejrzałem na razie pobieżnie, ale zapowiada się ciekawie

# Bernard Cornwell "Trylogia Arturiańska", w skład której wchodzą
- Zimowy Monarcha
- Nieprzyjaciel Boga
- Excalibur
Czytałem kilka lat temu pierwsze wydanie, pamiętam, że bardzo mi się podobało.

# Bernard Cornwell "Ostatnie Królestwo"

# Aron Shneyer "Dwa Oblicza Zdrady"


# Wendelin Van Draanen "Dziewczyna i Chłopak. Wszystko na Opak"

# Rick Riordan:
- Percy Jakson i Złodziej Pioruna
- Percy Jackson i Morze Potworów
- Czerwona Piramida - pierwszy tom nowej serii, książka miała swoją premierę dzisiaj, więcej o niej TUTAJ


# Pittacus Lore "Jestem Numerem Cztery" - na podstawie książki powstał film, który niedawno wszedł do polskich kin

# Ken Bruen "Londyński Bulwar"

# Douglas Preston, Lincoln Child "Nadciągająca Burza"


Kilka Informacji:

Przypominam o losowaniu; chętni mogą zgłaszac się TUTAJ
Czas do piątku, 25 lutego, do 23:59

Serwis Fotka.pl razem z Księgarnią Matras organizuja konkurs pod hasłem:

"POKAŻ, JAK CZYTASZ"

Info ze strony konkursowej

Zrób zdjęcie sobie lub znajomym podczas czytania. 12 fotek wygrywa nagrody o wartości od 89 zł do 320 zł!

Dołącz do grupy, a następnie umieść fotkę lub fotki w specjalnym albumie. Zaproś znajomych do głosowania na Twoje zdjęcie. Wygrywają zdjęcia z największą liczbą głosów.

Na zdjęcia czekamy do 14 marca 2011 r.

Każdy, kto w czasie trwania konkursu zarejestruje się na www.matras.pl otrzyma 5% rabatu na zakupy w księgarni www.matras.pl po wpisaniu kodu rabatowego "czytasz" realizowanego w okresie do 31 marca 2011 r. Dodatkowo, jeśli zaloguje się i złoży zamówienie za kwotę większą niż 60 zł, otrzyma dodatkowe 5% rabatu.

Zobacz nagrody!



Zauważyłem na kilku blogach, że niektóre osoby pokazują swoje zbiory. Poniżej zdjęcie mojego książkowego dobytku - przynajmniej jego część, reszta w obiegu i u brata (część książek była kupowana wspólnie) itp.


 
 Poniżęj powiększenie poszczególnych półek




Przy okazji zapraszam na ALLEGRO, zrobiłem małe porządki i wystawiłem kilka kolejnych książek po okazyjnych cenach.

9 komentarzy:

  1. Piękny stos i piękne zbiory :) Nic tylko podziwiać...
    Cusslera dopiero poznaję, ale zapowiada się niezła znajomość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O matkoo!!! Co za cudowna biblioteczka. Oj chętnie bezkarnie bym Ci podkradła sporą część zbiorów:D.
    Pozdrawiam i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, Cusslera bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna biblioteka, godna pozazdroszczenia!

    Czekam na wrażenia z "Czerwonej piramidy". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ piękne zbiory ! :)
    Chętnie przechwyciłabym książki Bernarda Cornwell`a :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Skręca mnie, po prostu mnie skręca. Twoja biblioteczka to moje marzenie. Jest absolutnie i bezdyskusyjnie idealna i ... fantastyczna :D

    Stosik też jest wspaniały. Przyjemnej lektury życzę i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż sobie powiększyłam to zdjęcie, te wszystkie serie wyglądają wspaniale na TEJ półce i (może mi się zdaje) układasz książki wydawnictwami, czy tak samo się złożyło, że na dole sam Amber, a na górze rządzi Fabryka Słów :D?

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko na drugiej półce jest sama fabryka (z jednym wyjątkiem) i na samym dole tylko Amber; reszta półek pomieszane wydawnictwa - ułożenie całkowicie przypadkowe;
    najgorsze że jak oddadzą mi wszyscy książki i w końcu pofatyguje się do brata po resztę moich to będę potrzebował drugi taki regał ;P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...