05.07

Strony

piątek, 25 marca 2011

Stosik nr 13 /Kilka informacji [Martin, konkursy]


Pierwsze trzy kupione w Matrasie przy wykorzystaniu wygranego na Facebooku bonu - koszt 25 zł:

* Simon R. Green "Hawk i Fisher"

* Simon R. Green "Bogobójca"

* George R.R. Martin "Gra o Tron" - długo zbierałem się, żeby w końcu kupić egzemplarz do swojej biblioteczki; dotąd pożyczałem z biblioteki; książka zamówiona, zanim wydawnictwo Zysk ogłosiło jej wznowienie i to w twardej oprawie; trochę żałuję że nie poczekałem, ale i tak zaopatrzę się w nowe wydanie; poniżej filmowa okładka.


Kolejne pozycje to egzemplarze recenzyjne:

Od wydawnictwa Galeria Książki:

* Rick Riordan:

- Klątwa Tytana

- Bitwa w Labiryncie

- Ostatni Olimpijczyk


Od wydawnictwa Prószyński z którym nawiązałem współpracę:
* Katarzyna Leżańska/Darek Milewski "Hakus Pokus"


Kilka informacji

Pojawiła się filmowa okładka nowego wydania "Gry o tron", która będzie dostępna w księgarniach w twardej oprawie, prezentuje się naprawdę okazale:



Poza tym zapraszam do udziału w dwóch konkursach na portalu Konflikty.pl, których jestem inicjatorem:



Polecam śledzić profil Konfliktów na Facebooku, niedługo pojawi się okazja do zdobycia naprawdę ciekawych pozycji książkowych!

1 komentarz:

  1. Piękny stos. "Gra o Tron" jest jeszcze przede mną, ale zabiorę się za nią jak tylko przyjaciółka odda mi mój egzemplarz :). Jestem już po lekturze Percy'ego i śmiało mogę stwierdzić, że warto.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...