Strony

piątek, 8 kwietnia 2011

Stos nr 14 i 15/ KONKURSY

Nie miałem możliwości zrobienia zdjęcia w ubiegłym tygodniu, dlatego też zdjęcia zamieszczone dzisiaj obrazują to co udało mi się otrzymać w tym i w ubiegłym tygodniu.




* Jacek Piekara "Rycerz Kielichów" - od Agencji Wydawniczej Runa; recenzja pojawi się na portalu Konflikty.pl

Pozostałe egzemplarze do recenzji od portalu Kawerna:

* Brent Weeks "Czarny Pryzmat" 

* Thomas E. Sniegoski "Raj Utracony"

* Ursula K. Le Guin:
- Grobowce Atuanu
- Tehanu
- Inny Wiatr
- Opowieści z Ziemiomorza




A teraz drugi stos nie recenzyjny


* Ewa Białołęcka "Naznaczenie błękitem, księga I" - efekt wymiany

* Andrzej Ziemiański "Achaja, tom I" - wygrana w konkursie na Fb

* Tomasz Kołodziejczak "Schwytany w światła" - efekt wymiany

* Richard Newsome "Klątwa Miliardera i Tajemniczy Diament" - wygrana w konkursie na Fb; jest to już drugi egzemplarz tek książki jaki mam, jednak ten posiada oryginalny autograf autora

Oprócz tego udało mi się dostać opowiadanie Adriana Tchaikovskiego z jego autografem , pt. „Pancerni”, tekst nigdy wcześniej nie był publikowany, wydano go z okazji Konwentu Pyrkon, na którym pisarz był obecny.



Zapraszam do udziału w kilku konkursach, których jestem jednym z inicjatorów, naprawdę jest, o co powalczyć.
Konkurs:

"Science Fiction, Fantasy i Horror 66"

"I niechaj cisza wznieci wojnę"

"Trylogia Arturiańska"

"Manstein"

"Brama Wezyra"

"Czarne Dziury Historii Rosji"

"Flota GUŁagu"

ZAPRASZAM


Oprócz tego na profilu Konfliktów Zbrojnych na Facebooku ruszył inny konkurs w którym do wygrania jest „Trylogia Arturiańska” i egzemplarze „Ostatniego Królestwa”. Autorem książek jest Bernard Cornwella, a nagrody funduje Instytut Wydawniczy Erica.


4 komentarze:

  1. Gratuluję stosów!! Piękne zdobycze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, ja ciekawa jestem recenzji ,,Czarnego Pryzmatu'' i czekam jak się pojawi. z pozostałych książek to Klątwa Miliardera mnie kusi....ech.. stosy masz super

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stosiki;]
    Właściwie z powyższych czytałam tylko "Achaję". Pierwszy tom jest niezły, ale przy kolejnych jest już tendencja spadkowa;/ A w ostatnim Ziemiański pisze takie głupoty, że aż dziw bierze, że tacy bohaterowie wygrywają bitwy...

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałem Achaję zaraz jak się pojawiła; zgadzam się że co do tego że pierwszy tom był najlepszy :) nowe wydanie przeczytam szczególnie interesuje mnie tom II gdzie ma się pojawić zaginiony rozdział, który zapomniano dodać do pierwszego wydania ;) no i ciekawe co autor wymyślił na czwarty tom :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...