14.06

Strony

niedziela, 22 maja 2011

Majowych zdobyczy ksiązkowych ciag dalszy

 
Książki pozyskane w ubiegłym tygodniu:

* Rafał A. Ziemkiewicz - książka z autografem, od sklepu fabryka.pl - wygrana w konkursie

* David Finkiel "Dobrzy żołnierze" - od wydawnictwa Dolnosląskiego

* Charlaine Harris "Martwy dla świata" - kupione w sklep.gildia.pl korzystając z rabatu 60%

* Charlaine Harris "Klub martwych"- jak wyżej

* Steven Savile "Londyńska makabra" - znalezione na allegro

* Lauren Kate "Upadli" - ponownie sklep.gildia.pl

* Lauren Kate "Udręka" - jak wyżej

* Bernard Cornwell "Ostatnie Królestwo" - zdublowana przesyłka od Erici, miał być II tom czyli "Zwiastun Burzy", jest tom I

* Brandon Sanderson "Siewca wojny"  - jeszcze raz sklep. gildia.pl

* Cecilia Randall "Hyperversum" - od wydawnictwa Esprit - wygrana w konkursie

* Henrik O. Lunde "Bitwa o Norwegię 1940" - od wydawnictwa Dolnosląskiego

7 komentarzy:

  1. Piękny stos. Ja osobiście jestem ciekawa twojej opinii z ,,Londyńskiej Makabry''.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.. Stosisko robi wrażenie:)). Gratuluję i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny stos, robi wrażenie :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stos godny pozazdroszczenia :) Choć przyznam sie bez bicia - kojarzę jedynie dwie pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zakupów sklepie Gilda. Ja skorzystałem i dostałem jedną książkę używaną, zniszczoną i wielokrotnie czytaną...:-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wszystkim :) Teraz trzeba tylko znaleźć czas, żeby to wszystko przeczytać, a lista zaległości z każdym tygodniem rośnie...

    @pisanyinaczej - ja na razie otrzymałem wszystkie zamówienia całe, i w stanie bardzo dobrym; spróbuj zareklamować, powinni wymienić albo zwrócić kasę

    @cyrysia - "Londyńska..." czeka na swoją kolej, ale najpierw mam do zrecenzowania kilka innych ważniejszych pozycji

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć tak pokaźnego stosu. Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...