26.04

26.04

Strony

piątek, 17 czerwca 2011

Czerwcowe zdobycze - ciąg dalszy


Książki, które udało mi się uzyskać w tym tygodniu:

* "Księga Wojny" - egzemplarz recenzyjny od portalu Konflikty

* Cory Doctorow "Mały brat" - wygrana w konkursie na Fb


* Cecilia Randall "Hyperversum" - jak wyżej; trzeci egzemplarz jaki posiadam; w zależności od ilości osób jaki zgłoszą się do losowania ten egz. również przeznaczę komuś podaruję

* Ursula K. Le Guin "Najdalszy brzeg" - egzemplarz recenzyjny od portalu Kawerna

* Wiera Szkolnikowa "Namiestniczka, księga II"

* S. A. Swann "Wilczy Amulet"

* Olle Lonnaeus "Pokuta"

* Carrie Ryan "Las zębów i rąk"

* Lynne Ewing "Córki księżyca"

* Gabrielle Zevin "Zapomniałam, że cię kocham"

* Mick O'Hare "Skamieniałość z chomika. Zrób to sam!"

* Sophie Jordan "Ognista"

* Thomas E. Sniegoski "Dzień gniewu" - egzemplarz recenzyjny od portalu Kawerna

* Gail Z. Martin "Przywoływacz dusz" - jak wyżej

* Kate Griffin "Nocny burmistrz" - efekt wymiany

* Terry Pratchett "W północ się odzieję" - jak wyżej

* Kenneth B. Andersen "Uczeń diabła" - egzemplarz recenzyjny od portalu Kawerna

* Oliver Potzsch "Córka kata"

* "Księga Wojny" - drugi egzemplarz będący efektem wymiany zanim dowiedziałem się, że dostanę tę książkę do recenzji



Przypominam o trwającym losowaniu (link TUTAJ).

Osoba, która zostanie wylosowana otrzyma:

Cecilia Randall "Hyperversum"

Czas na zgłoszenia do 19 czerwca, do godziny 20:00

9 komentarzy:

  1. piękny stosik, niektóre pozycje mam, a najbardziej zazdroszczę książek:
    Mały brat
    Uczeń diabła
    Córki księżyca
    Las zębów i rąk
    Przywoływacz dusz

    Pozdrawiam, naprawdę piękny stosik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba ślepnę czyżbyś w tej cudownej kupce miał książkę pt zapomniałam że Cie kocham :)Korvo nie podejrzewałam Cie o taki romantyzm ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoo... Cudowne stosisko, ależ Ci zazdroszczę... Czekam ze zniecierpliwieniem na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  4. @~Demismo i @Imorra Dzięki

    @jusssi Romantyczna dusza siedzi w każdym, czasami trzeba tylko sobie o niej przypomnieć i pozwolić wyjść, odetchnąć i pozwolić działać ;)

    Poza tym nie samą fantastyką człowiek żyje, trzeba też zapoznać się z innymi gatunkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! Ale stosisko:)). Gratuluję zdobyczy i życzę przyjemnego czytania. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy Ty to zdążysz przeczytać?XD Piękny stos:)
    Z tych książek czytałam tylko "Wilczy amulet" ale nie jest to nic godnego polecenia. "Księga wojny" także czekania na zrecenzowanie przeze mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie nie mogę patrzeć na takie stosy, bo z zazdrości zgrzytam zębami :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkość stosu porażająca:)


    miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacny stos. Dużo fajnych książek. No i szczerze zazdroszczę aż tylko egzemplarzy Hyperversum.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...