05.07

Strony

poniedziałek, 11 lipca 2011

Lipcowe zdobycze czytelnicze x2


 Na początek książki, które zdobyłem w ubiegłym tygodniu:

* Maciej Żytowiecki „Mój prywatny demon” – egz. recenzyjny od wydawnictwa Ifryt

Dwie poniższe książki zakupione na blogu Domowy front obie kosztowały razem 10 zł (mimo, że używany wyglądają jak nowe, a do tego w twardej oprawie i dodatkowo każda w specjalnym pudełku):

* Sun Tzu „Sztuka Wojny”

* Søren Kierkegaard „Dziennik uwodziciela”

* George R. R. Martin „Uczta dla wron: Cienie śmierci” - konkurs na Fb

* George R. R. Martin „Uczta dla wron: Sieć spisków” - jak wyżej

* Karen Marie Moning „Mroczne szaleństwo” – wygrana w konkursie na Fb (Fan Page wydawnictwa MAG)

* Susan Vreeland „Niedziela nad Sekwaną” – jak wyżej (Fan Page wydawnictwa Bukowy Las)

* Wisława Szymborska „Tutaj” – również z konkursu na Fb (Fan Page książki Miłosz. Biografia)



Poniżej książki, które dotarły do mnie dzisiaj:



* Sherrilyn Kenyon „Taniec z diabłem”

* Kate Griffin „Neonowy dwór”

* Rachel Hawkins „Dziewczyny z Hex Hall: Diable szkło”

* Ben Collins „Człowiek w białym kombinezonie”

* Kerstin Gier „Czerwień rubinu”

* Cassandra Clare „Miasto upadłych”

* Olga Gromyko „Wiedźma Opiekunka, część I” – zakup w Empiku

* Olga Gromyko „Wiedźma Opiekunka, część II” – jak wyżej

* Gail Carriger „Bezzmienna”

* Karen Traviss „Gears of War: Pola Aspho” – recenzja TUTAJ; efekt wymiany dokonany jeszcze zanim dostałem egzemplarz książki od Fabryki Słów

Trzy poniższe pozycje to egzemplarze recenzyjne od Galerii Książki – duże podziękowania dla Pani Joanny, która o mnie pamiętała:

* Cinda Williams Chima „Król Demon”

* Rick Riordan „Percy Jackson i bogowie olimpijscy: Archiwum herosów”

* Rick Riordan „Olimpijscy Herosi: Zagubiony heros”

28 komentarzy:

  1. Piękne stosy. Gratuluję i życzę przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania. Stosy robią wrażenie :)
    zgłaszam się do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! No pewnie, że się zgłaszam! I skaczę do góry aby być zauważoną... Gdyby szczęście się do mnie uśmiechnęło to cichutko zwracam uwagę, że jadę na urlop i zgłoszę się zaraz po nim...
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa nagroda w konkursie. Ustawiam się w kolejce, tj. zgłaszam swoją kandydaturę na stanowisko zwycięzcy losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej nie czytałam, więc chętnie zgłaszam się.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do losowania! :) Tak jak Clevera żadnej nie czytałam, a nawet najgorszy stan książki mnie nie zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie przygarnę, gdyż żadnej jeszcze nie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stosy! Uwielbiam serię o filozofach, a także cykl "Mroczny Łowca" - jestem w połowie drugiej części, wciąga jak diabli!
    Kilka książek z ów stosu mam, oczywiście jeszcze nieprzeczytane.. No jak tak można? ;)
    Oczywiście zgłaszam się, podobnie jak poprzedniczki - jeszcze nie czytałam żadnego z tych dzieł, a mam na nie wielką ochotę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i ja:)

    A stosy nowości robią ogroooomne wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana twoimi nowymi zdobyczami. Kiedy ty masz czas na czytanie? Podziwiam.
    Do losowania oczywiście się ZGŁASZAM.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem tak sporej nagrody w losowaniu! Oczywiście zgłasza się. najbardziej kusi mnie Pilipiuk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponujące stosiki, dużo świetnej lektury.
    A do losowania się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serię o W.Rednej czytałam, więc nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Tobie na prawdę dobrej zabawy u boku Wolhy :)
    Żadnej z tych pozycji w swoich rękach nie miałam, więc z chęcią się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurde, Lynch mnie kusi już od baardzo długiego czasu, więc zgłaszam się i ja! ;)
    Aa i stosów oczywiście gratuluję ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się, żadnej nie czytałam, a co najmniej trzy interesują mnie juz na pierwszy rzut oka:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też zgłaszam się z chęcią !

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosy cudne, Opiekunkę też niedawno zakupiłam za śmieszne pieniądze na allegro ;)

    No i zgłaszam się, ja przyjmuję książeczki w każdym stanie. Opiekunki do mnie przyjechały z wydawniczego "złomu" - jedna trochę zalana, druga miała problem z okładką... Ale jak to tak gardzić książeczkami, które nie są wymuskane? Ja kocham je w każdym stanie, nawet zalane kawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe stosy, większość z tych książek chętnie chciałabym mieć u siebie :) Co do konkursu to zgłaszam się, przygarnę, przeczytam i zadbam o te książeczki :) Zwłaszcza, że Wampira... od dawna chce przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i Ja :) a stan książek wcale mi nie przeszkadza :) Książka pozostanie książką, nawet gdy ma odrobinę gorszą jakość jeśli chodzi o okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do losowania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Także zgłaszam się do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również!!! Zdecydowanie!!

    OdpowiedzUsuń
  24. czy ja się jeszcze załapię?

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne stosy! Może jeszcze się załapię na głosowanie, ale pewnie nie ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Sztuka wojny się nam pokryła - też dopiero co ją sobie kupowałam :)

    Kilka książek z tych list mnie zaciekawiło, chociaż żadna nadzwyczajnie mocno. Najbardziej - Wiedźma Olgi Gromyko ze względu na bliską mi tematykę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...