24.05

24.05

Strony

poniedziałek, 18 lipca 2011

Lipcowych zdobyczy ciąg dalszy


Udało mi się znaleźć chwilę czasu i zrobić zdjęcie ubiegłotygodniowych zdobyczy:

* Kamila Turska "Bestia" - egzemplarz recenzyjny od Fabryki Słów

* Simon R. Green "Coś z Nightside" - jak wyżej

Poniżej efekt zakupów w Merlinie, w ramach promocji "Strzał w dziesiątkę"; cena każdej z tych książek to 3 zł: 
 
* Steven Erikson "Malazańska księga poległych, tom 9. Pył snów, tom 1. Wymarsz"

* Mitchell Graham "Piąty pierścień"

* Dave Duncan "Człowiek ze Słowem. Groźne wiry morza"

* Kinga Bochenek "Zrodzony, by służyć"

* Nik Pierumow "Wojownik wielkiej ciemności. Księga Arjaty i Trogwara"

* William Horwood "Skrytoświat, Księga 1. Wiosna"

* Charlie Fletcher "Stoneheart. Kamienne serce"

* Charlie Fletcher "Ironhand. Żelazna Ręka"

* Shane Lacy Hensley "Evernight: Noc Bohaterów" (podręcznik do gry fabularnej)

4 komentarze:

  1. Imponujące zdobycze. Ja osobiście jestem ciekawa książki ,,Bestia'', choć reszta również jest niezła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej z tych książek, ale stosik imponujący :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny stosik, szczególnie pozycje od Fabryki słów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę zachwycający stos :) Ta promocja jest bardzo ciekawa, w końcu w cenie jednej książki można kupić dziesięć! Chyba również się skuszę..
    Miłej lektury - osobiście żadnej z tych pozycji nie czytałam, może mnie zachęcisz?;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...