05.07

Strony

piątek, 1 lipca 2011

Ostatnie czerwcowe zdobycze i zdjęcia ze spotkania z Martinem


Książki pozyskane w ciągu minionych dwóch tygodni:

* Martyna Raduchowska "Szamanka od umarlaków" - od Fabryki Słów, recenzja TUTAJ

* Marcin Mortka "Karaibska krucjata: La Tumba de los Piratas" - jak wyżej

*Karen Traviss "Gears of War: Pola Aspho" - ponownie FS 

* Simon R. Green "Istoty światła i ciemności" - nagroda z konkursu od portalu FDB 

* Sławomir Koper "Afery i skandale drugiej Rzeczypospolitej - egzemplarz recenzencki od Bellony

* John Marsden "Jutro"

* Wolfgang Hohlblein "Thor" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Telbit; przeczytane, recenzja w przyszłym tygodniu

* George R. R. Martin "Gra o tron" - po ponad miesiącu oczekiwania dotarła w końcu nagroda z konkursu z cyfrowego polsatu; chciałem koszulkę, jest książka...


Przy okazji otrzymania "Gry o tron" poniżej zdjęcia ze spotkania z George'm R. R.Martinem w Warszawie, dn. 15 czerwca:



6 komentarzy:

  1. Wow, Gry o Tron zazdroszczę ;) Ja na nią poluję, ale strasznie droga jest, z racji popularności serialu. Na razie sobie daruję więc...
    Stosik świetny, przeczytałabym każdą książkę z niego. Czekam na pozostałe recenzje. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze stosiku przeczytałam tylko "Jutro", teraz czekam na drugą część :)
    A zdjęcie z autorem "Tronu", to świetna pamiątka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.. Gratuluję stosu i przede wszystkim zdjęcia i dedykacji od G.R.R. Martina:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym Ci Grę o tron dołączyła do swojej biblioteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ zazdroszczę tej dedykacji ! Kocham "Grę o Tron"!
    Polecam serię "Jutro"- mnie szalenie się podobała ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeszcze stare wydanie Gry o Tron, ale to nowe ma ładniejszą okładkę, no i masz autograf Martina:D
    Wszystkie książki w Twoim stosiku są ciekawe i żadnej jeszcze nie czytałam. Ciekawa jestem, czy Gears of War nie będzie zwykłą kopią fabuły gry:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...