24.05

24.05

Strony

piątek, 12 sierpnia 2011

Kolejne sierpniowe zdobycze


Zdobycze ubiegłotygodniowe, jakość zdjęcia słaba, ale aparat gdzieś mi się zapodział i musi wystarczyć takie.

* Verne Jules „W 80 dni dookoła świata” – pobrane na finta.pl

* Richard Matheson „Jestem Legendą”

* Dan Simmons „Wydrążony człowiek/Muza ognia”

* Jarosław Grzędowicz „Księga Jesiennych Demonów”

* Kurt Vonnegut „Rysio snajper”

* Bettina Belitz „Pożeracz snów”

* Kelly Keaton „Z ciemnością jej do twarzy”

* Wojciech Zembaty „Koniec pieśni”

* Glen Cook „Słodki srebrny blues”- kupione na Allegro za 1 zł

* Jack Vance „Zielona perła” – jak wyżej [5 zł]

* Milena Wójtowicz „Załatwiaczka” – ponownie Allegro [5zł]

* Yi Munyol „Syn człowieczy” – wygrana w konkursie na Fb

* Buddy Giovinazzo „Potsdamer Platz” – jak wyżej

Poniższe książki pozyskane jakiś czas temu, ale od dłuższego czasu były u brata w mieszkaniu i w tym tygodniu wróciły do mnie z powrotem

* Adrian Tchaikovsky:

 
- Imperium Czerni i Złota

 
- Klęska ważki

 
- Krew modliszki

 
- Hołd dla mroku


Książki od Fabryki Słów w formie wydruku z racji tego, że pierwsza z nich ma premierę za dwa tygodnie, a druga w połowie września:

* Peter V. Brett „Wielki Bazar/Złoto Bryana”

* Adam Przechrzta „Demony Leningradu”

Jak pewnie niektórzy zauważyli po prawej stronie w kolumnie widnieje widget serwisu finta.pl, a w nim książki które mam na wymianę. Gorąco zapraszam do rejestrowania się i korzystania z portalu oraz do klikania w wystawione przeze mnie pozycje. Z góry dziękuję!

6 komentarzy:

  1. Zamurowało mnie na widok tego stosiku. Prezentuje się okazale. Szczególnie ciekawa jestem ,,Syna człowieczego'' i ,,Potsdamer Platz” choć pozostałe również interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:). Połowę stosu mogłabym Ci podkraść:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ci zazdroszczę książki Bretta! Chociaż wolę wersję z oprawą, a nie zwykły druk, fajnie Ci, że przeczytasz ją wcześniej :)

    Cały stosik zresztą świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się trochę głupio, nie kojarząc żadnej z pozycji, ale to nic, tym ciekawsze będą dla mnie Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pożeracza snów i Z ciemnścią... ci zazdroszczę ;-D Oglądałem film "jestem legendą", czy był on na podstawie tej książki?
    Pozdrawiam
    PS: Dodaję do linków i możesz na mnie liczyć w sprawie odwiedzania twojego bloga ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły stosik:) Ja mam w formie wydruków do zrecenzowania "Krakena" oraz "jak przeżyć w fantastycznonaukowym wszechświecie":).
    Tchaikovskiego mam trzy pierwsze tomy i tak jak u Ciebie, czekają na lepsze czasy.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...