05.07

Strony

piątek, 26 sierpnia 2011

Kolejne sierpniowe zdobycze


Jedne z ostatnich sierpniowych zdobyczy:

* Neil Gaiman „Księga cmentarna” – pobrane na finta.pl

* Bernard Cornwell „Pieśń dla Azincourt” – jak wyżej


* Tom Lloyd “Siewca burzy” – zakup na Allegro, dwa tomy cyklu kosztowały 10 zł

* Tom Lloyd “Herold zmierzchu”

* John Flanagan “Ruiny Gorlanu” – ponownie Allegro, dwa pierwsze tomy serii "Zwiadowcy" udało mi się kupić za 20 zł

* John Flanagan “Płonący most”

* Robert Foryś “Z zimną krwią” – egzemplarz recenzencki od Fabryki Słów

* Eleonora Ratkiewicz „Tae ekkejr!” - egzemplarz do recenzji od Kawerny

* Nik Pierumow „Brylantowy Miecz, Diamentowy Miecz” – ponownie egzemplarz recenzencki od Fabryki Słów

* Hank Moody „Bóg nas nienawidzi” – wygrana w konkursie na Fb

* Bevin Alexander „Jak zwyciężali wielcy dowódcy” – zakup w amazonce, w ramach promocji – 6 zł za książkę

* J.R.R. Tolkien „Hobbit” (komiks) – jak wyżej

* J.R.R. Tolkien „Władca Pierścieni. Dwie Wieże” – ponownie amazonka, jedna z większych okazji

8 komentarzy:

  1. Fajny stosik :D Ja z tych książek to czytalam tylko Zwiadowców :D Całkiem fajni :D Milego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przejrzałam twoje zdjęcia stosów i tylko się zastanawiam gdzie to wszystko trzymasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toma Lloyda mam tylko trzeci tom, ale poluję na dwa pierwsze:)
    "Z zimną krwią" Forysia bardzo mnie ciekawi, bo lubię tego autora. Ehh, chciałabym mieć wszystkie książki z tego stosika.
    I zgadzam się z saradeeverem - gdzie Ty to trzymasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @tristezza Dzięki :)

    @saradeever i @Radosiewka - problem z trzymaniem książek mam bardzo duży - na półkach układane są już w stosach jedna na drugiej albo w dwóch rzędach, a i tak brakuje miejsca

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny ogromny stosik! Piękny. Przeczytałabym wszystko stąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos :). Tolkiena wielbię, Cornwella lubię, reszty niestety nie znam, ale może się zapoznam :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, ogromny stos! Cornwell, Gaiman, Flanagan, Foryś... eh, tylko zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niczego nie czytałam, prócz Zwiadowców. Na prawdę polecam! Mam wszystkie części i nie żałuję ich kupna. Gdy tylko weźmiesz książki tego autora do ręki, to zanim się zorientujesz, przerzucasz ostatnią stronę.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...