26.04

26.04

Strony

poniedziałek, 12 września 2011

Pierwsze wrześniowe zdobycze książkowe


Książki pozyskane w ciągu ubiegłych dwóch tygodni.

Pobrane na portalu finta.pl:

* Andrzej Sapkowski "Krew elfów"

* Andrzej Sapkowski "Czas pogardy"

* Andrzej Sapkowski "Chrzest ognia"

* Andrzej Sapkowski "Wieża jaskółki"

* Andrzej Sapkowski "Pani jeziora"

* Andre Norton "Rozdroża czasu"

* Robert Silverberg "Długa droga do domu"

* Wojciech Cejrowski "Gringo wśród dzikich plemion"

* Wojciech Cejrowski "Rio Anaconda"

* Jerome Delafosse "Krwawy krąg"

* Robert Rankin "Nostradamus zjadł mi chomika"

* Marek Krajewski "Widma w mieście Breslau"

* Mario Puzo "Rodzina Borgiów"

* Christopher Moore "Baranek"

* J. K. Rowling "Harry Potter i Komnata Tajemnic"

* Szczepan Twardoch "Tak jest dobrze"

 
Zakup własny:

* Kevin Hearne "Raz wiedźmie śmierć"

* Joe Abercrombie "Samo ostrze"

11 komentarzy:

  1. Piękny stos! Szczególnie polecam książki pana Cejrowskiego ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry'ego już czytałeś, czy dopiero masz zamiar? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i wszystko z finty? za dobrze Ci ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak pozostałe pozycje, ale Cejrowski i "Baranek" godne polecenia. Jestem ciekawa Mario Puzo, bo jak dobrze mi się zdaje to on jest autorem "Ojca Chrzestnego". Film bardzo lubię, ale za książkę muszę się zabrać chociaż nie będą mogła sobie wyobrazić nikogo innego oprócz Marlona Brando w roli ojca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podebrałeś mi z Flinty "Rodzinę Borgiów":( Ale "Tak jest dobrze" ładnie się prezentuje na stosiku;]
    O i Abercrombie - jeszcze nic nie czytałam tego autora:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, toż to nie stosik tylko stosisko!
    Cejrowskiego czytałam i co dziwne, większości podobał się bardziej 'Gringo...', a mi przypadła do gustu 'Rio Anaconda' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cejrowski jest świetny. Można go nie lubić, ale umie opowiadać o tym co przeżył.
    Sapkowski wiadomo - klasa sama w sobie.
    Puza czytałem tylko "Ojca Chrzestnego". Ale słyszałem, że "Rodzina Borgiów" ukazuje papieża właśnie jako jakiegoś szefa mafii, więc tematyka podobna, tylko w innych czasach osadzona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik, miełegho czytania :DO, :Raz wiedźmie śmierć" .. uwielbiam tę ksiazkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. @lusterko-em POttera czytałem całego już kilka razy; tak się złożyła, że miałem dotąd wszystkie tomy oprócz II i III ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O maaatko, jest jednak ktoś lepszy niż ja :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sapkowskiego polecam!:) zakładając, że nie czytałeś, oczywiście. Co w nim uwielbiam, to specyficzne poczucie humoru, dokładność opisu (jego walki mieczem można by przenieść na ekran co do najmniejszego obrotu) i to, jak bardzo jest oczytany w klasycznych baśniach i jak bardzo potrafi je przeinaczyć;) Innymi słowy, im więcej znasz bajek i baśni, tym większą radość z czytania Wiedźmina odczuwasz;) Heh, sentyment się odezwał.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...