Strony

sobota, 26 listopada 2011

Listopadowych zdobyczy ciąg dalszy


Od ostatniego stosu nazbierało się trochę pozycji, w większości są to książki kupione, kilka egzemplarzy recenzenckich i jedna wygrana z konkursu.

Zanim przejdę do wyszczególnienia pozyskanych książek krótka informacja i prośba. Pod tytułem każdego postu znajduje się znacznik "lubię to" - będę wdzięczny za klikanie w niego, jeśli podoba Wam się dany post. Z góry dziękuję!


Zakupy:

* John Flanagan "Zwiadowcy, tom V"

* John Flanagan "Zwiadowcy, tom VI"

* George R.R. Martin "Taniec ze smokami, część I" - czytałem w oryginale, teraz trzeba zapoznać się z wersją w języku polskim
 
* Michael J. Sullivan "Królewska krew/Wieżą elfów" - kupione za namową brata
 
* Antologia "Miecze i mroczna magia"
 
* S.M. Stirling/David Drake "Generał. Księga I: Kuźnia" - ta i poniższe pozycje kupione na jednej aukcji na Allegro, wyszło za nie, łącznie z kosztami wysyłki, 35 zł; kilka pozycji pójdzie do wymiany na finta.pl jako, że już je mam
 
* Elaine Cunningam "Pieśń Elfa"
 
* Elaine Cunningam "Cień Elfa"
 
* David Drake/Eric Flint "Podstęp"
 
* Steven Erikson "Zdrowe zwłoki"
 
* Anthony Piers "Neq miecz"
 
* Steve Perry "Matadora"
 
* Oleg Diwow "Nocny obserwator"
 
* Romuald Pawlak "Bo to jest wojna, rzeź i  rąbanka"
 
* Jacek Dąbała "Największa przyjemność świata"
 
* Charles Ryan "Przeklęty rejs"
 
* Michael Crichton "Pod piracką flagą"
 
* Georges Blond "Ocean przygody, tom II"
 
* Alan Spence "Czysta ziemia"
 
* Sven Hassel "Batalion marszowy"

 
Egzemplarze recenzyjne:

* Andrzej W. Sawicki "Nadzieja czerwona jak śnieg" - od Bellony i Runy; recenzja TUTAJ
 
* Robert Foryś "Sztejer II" - od Fabryki Słów, recenzja jutro
 
* Dmitry Glukhovsky "Czas zmierzchu" - od wydawnictwa Insignis; drugi egzemplarz, który prawdopodobnie pójdzie na zbliżający się konkurs...
 
* Conor Kostick "Epic" - od Telbitu
 
* Cinda Williams Chima "Wygnana królowa" - od Galerii Książki
 
* Rafał A. Ziemkiewicz "Śpiąca królewna, Pieprzony los Kataryniarza" - przedpremierowo od Fabryki Słów, w formie wydruku dlatego nie ma jej na zdjęciu
 
* Brian D. Amato "Królestwo Słońca ks.1 cz.1" i "Królestwo Słońca ks.1 cz.2" - jak wyżej


Inne źródła:

* Bernard Cornwell "Heretyk"

* Martin Van Creveld "Wehrmacht kontra US Army 1939-1945"

* Fran Kurowski "Pancerne Asy, tom I"

 
Konkursy:

* Trudi Canavan "Trylogia Czarnego Maga" - wygrana w konkursie na Fan Page'u wydawnictwa Galeria Książki na Facebooku

7 komentarzy:

  1. No ciekawam niezmiernie, co o Sullivanie napiszesz.:) I o "Królestwie Słońca", bo mnie intryguje ten tytuł (a wkuropatwia niemiłosiernie znak rozpoznawczy Fabryki, czyli bezsensowny podział na tomy). A "Wygnana królowa" i "Taniec" wyglądają tak smakowicie...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, że wydali Canavan w jednym tomie - niezła objętość... Ogólnie stos jak zawsze - cud miód i orzeszki. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam jedynie "Zwiadowców",ale inne książki też zapowiadają się bardzo ciekawie.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że to głównie fantastyka, więc nie moje klimaty. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, nawet nie wiedziałam, że wydali w jednym tomie Canavan! Objętość faktycznie niezła, ale według mnie to trochę nieprawdopodobne, bo wszystkie trzy tomy trylogii są przecież grube.
    Czytałam ,,Zwiadowców", ale tylko pierwszy tom. Drugi czeka wypożyczony z biblioteki, o piątym i szóstym nawet jeszcze nie myślę :)
    Zrobiłam TAKIE oczy - jak to, 35 złotych za tyle książek? W dodatku w ogóle niezniszczonych? Chyba żartujesz! Nieźle ;)

    Miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogę do Ciebie zaglądać bo mi się płakać chce :( Jestem na głodzie książkowym :( A stosik piękny... akurat z niego wszystko bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie Bo to jest wojna, rzeź i rąbanka i Śpiąca królewna, Pieprzony los Kataryniarza przynajmniej mają ciekawe tytuły pytanie co w środku ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...