14.06

Strony

piątek, 11 listopada 2011

Pierwsze listopadowe zdobycze


Pierwsze pozycje pozyskane w listopadzie:

Finta.pl:

* Miroslav Żamboch "Wylęgarnia" Tom I i II

 
Allegro:

* Patrick Rothfuss "Strach mędrca" część I - książka już przeczytana, starałem się uważać przy czytaniu, ale i tak zostały ślady na grzbiecie;

* Kevin Hearne "Między młotem, a piorunem" - kupione w promocyjnej cenie [24 zł]

* Konrad T. Lewandowski "Diabłu Ogarek. Czarna Wierzba" - okazyjnie, kosztowała 12 zł


Konkursy:

* Wojciech Szyda "Stroiciel ciszy"

* Maggie Stiefvater "Ballada"

* Krystyna Kuhn "Gra"

* Zoran Drvenkar "Ty"

7 komentarzy:

  1. "Wylęgarnia" mnie intryguje.;) A stan grzbietu "Strachu mędrca" mnie trochę zmartwił: też mam tą książkę i nie chcę, żeby tak skończyła. Będę musiała starać się jeszcze bardziej niż Ty.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej martwi, że po mnie czytać ją będą jeszcze co najmniej dwie osoby. Coraz bardziej przekonuje się, że Rebis dobrze zrobił dzieląc "Strach..." na dwie części; wolę nie myśleć jak by wyglądała ponad 1300 stronicowa książka po kilkukrotnym przeczytaniu;
    Książka ogólnie warta przeczytania, chociaż szkoda że dopiero w styczniu dalsza część. Czytałem w oryginalne i mogę zdradzić, że w drugim tomie akcja jest dużo bardziej wartka i dzieje się jeszcze więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stos świetny, wiele książek bym sobie pożyczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle, fajny stosik. Ciekawa jestem Stroiciela ciszy, bo choć z zewnątrz zapowiada się fajnie to opis fabuły nieco mnie zniechęcił... Czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No,no,ciekawy stosik;)
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik! Chętnie przeczytałabym "Balladę"
    Miłej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stos! Gratuluję tyle wygranych.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...