05.07

Strony

sobota, 17 grudnia 2011

Kolejny grudniowy stos

Kilka książek które udało mi się ostatnio pozyskać:

* John Flanagan „Zwiadowcy, tom 8. Królowie Clonmelu” – okazyjnie zakupione na Allegro


* Kelly Creagh „Nevermore”

* Courtney Allison Moulton „Anielski ogień”

* Haddix “Wśród ukrytych. Wśród oszustów”

* Marcin Mortka „Miasteczko Nonstead” – egzemplarz recenzyjny od Fabryki Słów, recenzja na dniach

* Edward Bryant & Harlan Ellison „Phoenix without Ashes” – nagroda z konkursu na blogu Lapsus Calami

* Antologia „California Sorcery” pod redakcją William F. Nolan i William Schafer – jak wyżej; książka unikatowa - wydano tylko 1500 kopii, dodatkowo podpisana została przez redaktorów oraz autora jednego z opowiadań Harlana Ellisona co czyni ją tylko cenniejszą,

* Andrzej Tuchorski „Rezydent wieży, księga II”

* Eugeniusz Dębski „Russian Impossible”

* Dariusz Domagalski „Vlad Dracula” – finalna wersja od Runy/Bellony, recenzja TUTAJ

* Ju Honisch „Obsydianowe serce, tom II” – nagroda w konkursie na Fb

* Scott Lynch „Kłamstwa Locke’a Lamory”


Obok stosu miła niespodzianka – świetna kartka świąteczna od Fabryki Słów.
Duże podziękowania dla niezawodnej Marty Kucharz.




15 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do udziału w konkursie. :)
    Login pod którym się zarejestrowałam to Kadzia.
    kadzia97@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ jesteś podstępny :D A ja obserwuje Twój profil często i czekam na pewną książkę, którą niedawno recenzowałeś, ale nadal jej nie wystawiłeś... Pewnie już tego nie zrobisz, szkooooda :P
    A mój nick w serwisie to Immora. I również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę bardzo :)
    Mój nick to oczywiście marychetka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również się zgłaszam :)
    Mój login - WyjatkowaRegula
    Serwis wydaje mi się bardzo interesujący, umożliwia szybką i pewną wymianę książek. super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również się zgłaszam. W serwisie się już dawno zalogowałam jako sardegnova.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ho ho, widze Nevermore i Anielski ogień, wow ^^ Super stosik, życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to zgłaszam się też - a na fincie jestem również zalogowana jako Soulmate :)

    A stos wspaniały, zazdroszczę siostrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się:)
    Zalogowałam się na fincie jako kulturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny stosik!
    "Zwiadowców" czytałam,miło wspominam.
    Pretty Little Liars bardzo chciałabym przeczytać.
    "Nevermore" zapowiada się bardzo ciekawie.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Już na kilku blogach widziałam linki do Finty i właśnie myślałam, żeby się zarejestrować. :) A tutaj jeszcze dodatkowa zachęta, która ostatecznie mnie przekonała. ;) Mój login: Wetka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wędruję sobie po blogosferze dzień po założeniu konta na fincie, a tutaj taka niespodzianka. ^^ Nie mogę się nie zgłosić! Mój login: amanityna.

    Już nie mogę się doczekać recenzji "Miasteczka Nonstead". Karaiby Mortki wspominam bardzo miło, więc jestem tym bardziej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie te książki wyglądają! Z chęcią sam powiększyłbym swój księgozbiór, dlatego właśnie zgłaszam się i liczę na szczęście w losowaniu.
    Mój login na fincie to lama469 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już zarejestrowałam się jakiś czas temu. Mój login to edith.

    chętnie wezmę udział w losowaniu.
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się. Zarejestrowałem się:

    login na fincie: wiktor1

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się.
    zarejestrowałam się jako markietanka :)
    Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...