05.07

Strony

niedziela, 25 grudnia 2011

Kolejny stos w grudniu


Książki pozyskane w ostatnim czasie:


* Robert E. Howard „Conan i pradawni bogowie”

* Bartosz Kruszyński „Kariery oficerów w II Rzeczypospolitej”

* Jarosław Molenda „Przedkolumbijscy żeglarze i odkrywcy Ameryki”

* John Flanagan „Halt w niebezpieczeństwie”

* Steven Erikson „Ogrody Księżyca”

* Marcin Ciszewski „Mróz”

* Marcin Mortka „Karaibska krucjata, tom I”

* Marcin Mortka „Karaibska krucjata, tom II”

* Marcin Gawęda „Kaukaskie Epicentrum”

* Tomasz Bukowski  „Obiekt R/W 0036”

* Meir Shahar „Klasztor Shaolin”

* Dariusz Baliszewski „Trzecia strona medalu”

* Leszek Adamczewski „Łuny nad jeziorami”

* Leszek Adamczewski „Zmierzch bogów w Posen”

* Bohdan Arct „Niebo w ogniu”

* Marek Kędzierski „Ostatnia rozgrywka”


W tym roku pod choinką zabrakło książek, ale za to pojawiła się inna, równie interesująca rzecz:



12 komentarzy:

  1. O, Karaibska krucjata Mortki bardzo mi się podobała, dużo dobrej rozrywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu. Jak miło, do mojego świątecznego Wegnera dołączy jeszcze jedna książka. :)

    Strasznie jestem ciekawa jak się będzie sprawdzała planszowa Gra o Tron.

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem pokaźny stos, większości tytułów nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję stosu, choć nie znam autorów to życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Conana dzisiaj zaczęłam czytać - z chęcią porównam wrażenia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Na czym polega gra "Gra o tron"? Wygląda obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale stos! Miłego czytania i grania w Grę o tron :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ho ho, super zdobycze, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik cudowny;)
    Czytałam tylko Zwiadowców.

    Gratulacje!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Dodatkowo każda osoba, która się zarejestruje i potwierdzi to w komentarzu (wystarczy podać login pod którym się zarejestrujecie) otrzyma 200 punktów do wykorzystania w serwisie..."

    nie wiem, jak inni, ale ja na razie tych punktów nie dostałam;
    punkty otrzymała tylko osoba, która wygrała książkę?

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę źle sformułowałem zdanie, chodziło mi że jedna osoba zostanie wylosowana i razem z książką otrzyma 200 punktów; (za dużo poprawiałem i w końcu wyszło inaczej niż chciało)

    postaram się to jakoś naprawić i "zadośćuczynić" wszystkim którzy się zarejestrowali

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...