Strony

środa, 7 grudnia 2011

Pierwszy grudniowy stosik


Pierwszy stosik w grudniu:

* Mariusz Kozik „Glory to the Heroes/Chwała bohaterom” - świetnie wydany dwujęzyczny album z ilustracjami prezentujący jednostki wojenne od czasów starożytnych po współczesność, ze szczególnym zaznaczeniem polskich formacji; egzemplarz recenzyjny od WarBooka

* Marcin Ogdowski „Z Afganistanu.pl” – jeden egzemplarz (recenzyjny) już mam; ten specjalnie dla mnie od WarBooka z autografem autora

* R. A. Salvatore „Droga wojownika”

* Marcin Wełnicki „Testament Damoklesa” – finalna wersja od Runy i Bellony; recenzja TUTAJ

* Olga Gromyko „Zawód Wiedźma, część I” – teraz jeszcze część II i będzie komplet

* Olga Gromyko „Wiedźma naczelna”

* Col Buchanan „Wędrowiec”

* John Flanagan „Zwiadowcy, księga 7” 


Przypominam również o trwającym losowaniu, 
w którym do wygrania jest 6 książek.

5 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytałabym Wiedźmę naczelną i Chwałę Bohaterom, jako że jestem szaloną maniaczką historii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko "Zwiadowców",reszta zapowiada się bardzo ciekawie;)
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zbiór, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Wam tych stosików, gdzie nie spojrzę nowe nabytki :)
    U mnie narazie posucha...
    Pieknie się prezentuje ten album :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, co ja widzę, książki Gromyko! Nie będziesz się przy nich nudzić *banan na twarzy*
    O, i Salvatore... Autora znam /recenzuję u siebie Legendę Drizzta/ ale tej akurat książki nie.
    Wędrowiec wygląda kusząco :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...