Strony

wtorek, 13 grudnia 2011

Syn Neptuna - Rick Riordan [zapowiedź]

Premiera 25 stycznia 2012 r.

W pierwszej części cyklu, Zagubiony heros, trójka półbogów, Jason, Piper i Leo trafiają do Obozu Herosów, gdzie poznają mrożącą krew w żyłach przepowiednię:

Podjąć musi herosów siedmioro wyzwanie,
Inaczej pastwą ognia lub burz świat się stanie.
Przysięga tchnieniem ostatnim dochowana będzie,
A wróg w zbrojnym rynsztunku u Wrót Śmierci siędzie.

Kim jest pozostała czwórka herosów z tej przepowiedni? Odpowiedź może leżeć w zupełnie innym obozie, do którego przybywa dziwny rekrut, a okazuje się nim syn Neptuna, boga morza…

W drugiej części cyklu Olimpijscy herosi pojawia się wielu nowych bohaterów, którym przyjdzie się zmierzyć z potężnymi, zagrażającymi światu wrogami. Odnajdziemy tu wszystkie cechy powieści Ricka Riordana, które przysporzyły mu tylu fanów: wartką akcję, patos i humor. Zanurzymy się w świecie już nie tylko greckich bogów i ich współczesnych potomków, ale i bogów rzymskich i ich walecznych legionistów…

Recenzję "Zagubionego herosa", pierwszego tomu serii "Olimpijscy herosi" możecie przeczytać TUTAJ

4 komentarze:

  1. Nie czytałam poprzednich tomów, ale zaraz zajrzę do Twoich recenzji i zobaczę, czy to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam pierwszego tomu,ale może kiedyś..

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, wyczekuje tego jak nie wiem ! Strasznie , strasznie chcę to przeczytać, kocham twórczość Riordana :D Pierwsza część bardzo mi się podobała, a tej czytałam pierwszy rozdział i chcę więcej :D Jedyne czego mi brakuje to brak Grovera, mam nadzieję, że jeszcze się pojawi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam prozę Riordana i czekam z niecierpliwością na kolejne jego książki!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...