Strony

sobota, 28 stycznia 2012

Ostatni styczniowy stos i krótkie ogłoszenie


Książki pozyskane w minionym tygodniu:

* Paweł Tkaczyk "Grywalizacja"

* Robert V.S. Redick "Sprzysiężenie Czerwonego Wilka" - zakup z konieczności, mój egzemplarz - gdzieś u kogoś -"zaginął"

* Zbigniew Wojnarowski "Posoka smoka" - finta.pl

* Danny Baz "Tajni egzekutorzy"

* J. K. Rowling "Harry Potter i więzień Azkabanu" - finta.pl; dzieki tej wymianie mam już wszystkie tomy

* Jeri Westerson "Zasłona kłamstw" - wymiana

* R. Guilliatt, P. Hohnen "SMS Wolf"

* Gail Z. Martin "Krwawy król" - wymiana

* Miroslav Żamboch "Agent JFK 6: Ze śmiercią za plecami"

* Joe Abercrombie "Zemsta najlepiej smakuje na zimno"

* Stephen Chbosky "Charlie"

* Cat Patrick "Zapomniane"

* J.M. McDermott "Dzieci demonów"

* Dorothy Howell "Torebki i morderstwo"

* Jeaniene Frost "Jedną nogą w grobie"

* K. Gier "Błękit szafiru"


Krótkie ogłoszenie

Zapraszam do śledzenia bloga jutro. Udało mi się znaleźć chwilę czasu żeby w końcu napisać podsumowanie rocznej działalności bloga. Razem z notką pojawi się konkurs urodzinowy, w którym do wygrania będzie zestaw książek (całkiem nowy, który udało mi się pozyskać specjalnie na konkurs drogą wymiany):


19 komentarzy:

  1. Imponujący :) Zwłaszcza "Zemsta.." to kawał cegły

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne stosy.:) Zwłaszcza ich część "magowa".;) Za to "Posoka smoka" bardzo mi się nie podobała. Szczerze mówiąc, to chyba najgorsza polska fantastyka (jeśli nie w ogóle fantastyka) jaką miałam okazję czytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytam i ocenię; pobrałem na fincie z ciekawości - kosztowała mnie całe 50 punktów

      Usuń
  3. Świetny stosik;)
    Ciekawią mnie "Zapomniane" i "Błękit szafiru".
    Miłego czytania;*

    Konkurs naprawdę wspaniały,już się nie mogę go doczekać;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny stos, widzę mnóstwo ciekawych pozycji, no i zajrzę jutro :)

      Usuń
  4. Stosik niezły. Podkradłabym "Zapomniane", "Dzieci demonów", "Jedną nogą w grobie" i "Błękit szafiru" :P Czyli połowa prawego stosiku :D
    A zestaw do zdobycia wart pokuszenia :) Oj będę jutro bloga śledzić, będę :D

    Pozdrawiam,
    Patrycja (Ruczek)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stosy! Zazdroszczę "Jedną nogą w grobie", "Zapomniane", "Dzieci demonów" i "Zemsta najlepiej smakuje na zimno". A tak na marginesie to nie wiedziałam, że ta ostatnia książka jest taką cegłą! Czekam na recenzje i na pewno zajrzę tu jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stosisko :D Zazdroszczę zwłaszcza "Zemsty..." uwielbiam takie tomiszcza :) Życzę miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z „Grywalizacją” ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Książka już raz przeczytana, teraz powróciła do mnie z pobytu u brata ;) W najbliższym czasie zapoznam się z nią jeszcze raz :D

      Usuń
  8. Harry w komplecie stoi na mojej półce od kiedy się ukazał i należy do moich ulubionych książek choć przeczytanych jako dorosła. Błękit szafiru też już za mną i ciekawa jestem Twoich wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę imponujący stos. Wiele pozycji chętnie bym przygarnęła ;) Miłego czytania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No super :D Harry, Błękit szafiru, Zasłona kłamstw :D Same smaczki :D Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stos! A konkurs będę śledzić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę zadać pytanie? Mogę? Dobra, zadaję.

    Czy Twoje półki na książki są nieskończenie długie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półek to mi brakuje ;) zakupiony niedawno w IKEI regał bynajmniej mojego problemu nie rozwiązał; w tej chwili książki leża praktycznie wszędzie, i to w kilku warstwach ;)

      Usuń
  13. Wspaniały stos, kilka książek bardzo mnie zainteresowały :)
    Z niecierpliwością czekam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W Twoim wykonaniu nigdy nie są to stosy a stosiska :D Co do ogłoszenia, baaardzo chętnie zajrzę, by pogratulować wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie stosisko, aż mi oczy świecą ;)"Zemsta najlepiej smakuje na zimno" ahh też chcę :D a "Jedną nogą w grobie" uwielbiam te serię!
    Przyjemnej lektury ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...