05.07

Strony

sobota, 4 lutego 2012

Pierwsze zdobycze w lutym


Książki, które udało mi się pozyskać w lutym (poza Thurnerem, bo to zdobycz jeszcze styczniowa):

* E. R. Burroughs "Thuvia, Maid of Mars" - pierwsza przygoda z portalem świstak

* E. R. Burroughs "The Chessmen of Mars" - jw.

* Żamboch/Prochazka "Agent JFK 3: Miecz i tomahawk" - okazyjnie kupione na allegro

* Żamboch "Agent JFK 7: Płonące anioły" - tym razem stereo

* M. M. Thurner "Podróż Turila" - wymiana

* Pittacus Lore "Moc sześciorga" - ponownie allegro, kontynuacja książki "Jestem numerem 4", której recenzję znajdziecie TUTAJ

* David Nicholls "Jeden dzień" - jw.


Poniżej egzemplarze recenzenckie od Fabryki Słów:

* Karen Traviss "Gears of War: Ostatni z Jacinto", recenzję pierwszej części możecie przeczytać TUTAJ

* Andy Remic "Legenda Kella"

* Jack Campbell "Wojna Starka"

* David Louis Edelman "Infoszok"

13 komentarzy:

  1. A to dopiero początek lutego. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stosik, szczerze mówiąc żaden tytuł nie obił mi się o uszy, ale wyglądają miło.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej ciekawi mnie "Infoszok", ale jakakolwiek nie byłaby Twoja opinia, sama muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczyłam "Jeden Dzień" i oczka mi się zaświeciły.
    Daj, daj, daj mi ją! :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Immora jak zdobędziesz i się nie spodoba to się polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę jeden dzień z filmową okładką - zazdroszczę, ja mam tę wersję pierwotną i nie podoba mi się okładka :P Super zdobycze, miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik naprawdę imponujący, jak na sam początek lutego! Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stosik :) "Jestem numerem 4" czytałam, ale nie zdecyduję się na część następną, a "Jeden dzień" kupiłam tylko i wyłącznie dlatego, że był o 10zł taniej w netto :) Jeszcze nie czytałam :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego :) Miłego czytania . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega stosik *O* Szkoda, że u mnie ostatnio z książkami licho :< Ah, zazdrość, zazdrość i jeszcze raz zazdrość! XP

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik!;)
    Zazdroszczę "Jednego dnia", bardzo bym chciała przeczytać.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że mamy różne zainteresowania czytelnicze... mnie z tego stosiku interesuje tylko "Jeden dzień"..

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę książek od Fabryki słów ;3

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...