26.04

26.04

Strony

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Kwietniowy stosik


Czas na kwietniowe zdobycze - można powiedzieć, że stosik symboliczny. Ograniczyłem kupowanie książek do minimum.

* Joseph Delaney "Zemsta czarownicy" - Vivarium

* Charlein Harris "U martwych w Dallas" - promocyjnie na fincie

* Charlein Harris "Martwy aż do zmroku" - jak wyżej

* Janet Evanovich "Po drugie dla kasy" - egzemplarz do recenzji od Fabryki

* Andrzej Ziemiański "Za progiem grobu" - jak wyżej, recenzja na dniach

* Jakub Ćwiek "Kłamca 4 Kill'em All" - kolejna książka od FS (książki brak na zdjęciu - w obiegu), recenzja TUTAJ


Poniżej wynik trzech bardzo udanych transakcji na fincie, wszystkie książki od jednej użytkowniczki, wszystkie nowe i z autografami:

* Jacek Komuda "Bohun"

* Andrzej Pilipiuk "2586 kroków"

* Andrzej Pilipiuk "Rzeźnik drzew"

* Jeremy Clarkson "Świat według Clarksona 2" - ponownie finta

* Conor Kostick "Saga" - do recenzji od wydawnictwa Telbit

* Mariusz Wollny "Kacper Ryx"

* Mariusz Wollny "Kacper Ryx i król przeklęty"

* Marcin Ciszewski "Upał"

* Michał Cholewa "Gambit" - egzemplarz do recenzji od WarBooka

* Cinda Williams Chima "Tron Szarych Wilków" - od Galerii Książki, recenzja TUTAJ

 * Ilona Andrews "Magia kąsa" - finta



77 komentarzy:

  1. Zgłaszam się:))
    Scathach

    shczooreczek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :) marta_kusz@wp.pl
    Wierzę w moc Twojej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zgłaszam się :) Widzę, że uczciłeś SDK Mój mail jusssi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja poproszę :)
    vivi22@poczta.onet.pl
    vivi22
    Kiedy Ty masz czas na czytanie tego wszystkiego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę stosu - przeczytałabym wszystkie te książki!:)

    A do losowania też się zgłoszę:)
    Nenya89
    strona.po.stronie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ;)
    essenality@fejm.pl
    Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje już.Zgłaszam się.
    natanna ;gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zgłaszam, a a co:)

    madziad1988(maupa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że zgłaszam się:)
    edytaslodkowska91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twojego stosu czytałam Pilipiuka i Andrews, pozostałe mieszczą się mniej lub bardziej w moich "klimatach" (to znaczy- najbardziej zazdroszczę Ziemiańskiego i Ćwieka^^)
    Z przyjemnością zgłaszam się do konkursu jako Silaqui, czyli ja :D
    mail: silaqui86@gmail.com
    Może Światowy Dzień Książki przyniesie mi szczęście?? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takich stosików, sama chciałabym takowe mieć. :D

    A do konkursu chętnie się zgłaszam, a bloga od dawna obserwuję.
    megajra8@gmail.com
    Megajra

    OdpowiedzUsuń
  13. zglaszam sie :)
    pink74@poczta.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Głaszam się :))))

    Nick: Patiopea
    E-mail: Patiopea@Interia.pl
    Bloga obserwóję już od dłuższego czasu :)

    Pozdrawiam,
    Pati ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałem Josepha i Charlaine. Pilipiuk urzekł mnie cyklem o Wędrowyczu :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej się chochlik wkradł.

      Zgłaszam się.
      Agna
      agna83@gmail.com

      Obserwuję, lajkuję, od google'a wciąż stronię.

      Usuń
  17. I ja, ja jeszcze;)
    manta22@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stos. Ja na fincie jakoś nie mogę okazji wyłapać, brak mi punktów zawsze :P
    A i się zgłaszam :) Immora, immora.fray@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się również. :)

    Miarka
    jednooczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także zgłaszam swoje zainteresowanie :)
    lizetc@wp.pl
    pozdrawiam
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stos! Ach, tyle książek z niego chętnie poznałabym bliżej ;)

    No i oczywiście zgłaszam się!

    pati_sb@o2.pl
    Ruczek

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :D

    angela681@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. No to i ja nie odstąpię od reszty. :)
    Zgłaszam się.

    abiardzka@op.pl

    Pozdrawiam,
    Vivienne

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :D

    Erin

    syla666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jeśli nagrodą w konkursie jest książka, to ja nie potrafię przejść obojętnie :)

    zatem zgłaszam się :)
    blog obserwuję już od jakiegoś czasu

    e-mail: milosniczkaksiazek@onet.pl
    nick: Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście, że mam na oku :)
    Pozdrawiam, Marychetka :)
    marychetka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście i ja się zgłaszam.

    stayrude@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    sardegna
    sadegna@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytałam "Magię". Bardzo lubię ten cykl. A co tam i ja się zgłoszę.
    Intueri
    muzkar@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny stos :) miłego czytania

    do konkursu zgłaszam się oczywiście.
    Edith/ edith26@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się również, a obserwuję już od jakiegoś czasu :)
    Faledor
    beataalfa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się, obserwuję już od dawna.
    Julie Stranger
    juliestranger@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :) markietanka@op.pl
    Anna_moje książki zapraszam ! http://markietanka-mojeksiazki.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    ederleziz@gmail.com
    ederlezi

    OdpowiedzUsuń
  35. Również się zgłaszam. Obserwuję :-)
    Bożenka
    bbozennka82@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :)
    tabliczkaczekolady@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki piękny stosik =) I tak poświadczam JEST W CZYM WYBIERAĆ DLA WYGRANYCH! =)
    Zgłaszam się.
    Sol
    shadow-sol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się i ja :)
    Evita
    smosar4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    marichetti
    marichetti@gmail.com

    A bloga już od dawna obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :)

    Tristezza

    ania0278@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Aleksnadra
    aaalexia@wp.pl
    Lubię i obserwuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się.
    Widget
    lordwidget@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się.;D
    FlowerPowerxD
    asiulka2415@amorki.pl

    Pozdrawiam.xD

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczny stos.

    Zgłaszam się:)

    Obywatel_Śliwka

    toczkokarol18@gmail.com

    bloga obserwuję,

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam! Strasznie zazdroszczę Ci tych stosisk!!
    I zgłaszam się.

    Zajaczek
    zajaczek8319@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się! Zgłaszam!

    snorri@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się.
    Czytelniczka
    mania.czytania@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też się zgłaszam :)
    agazielinska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się
    Gosiarella
    gosiarella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się ;)

    m.anita.m.28@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam Się!

    Jake
    jakubrinor@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się.
    Irene Adler
    przykubkukakao@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Haha wypadam przy Tobie blado! Ale jak ja coś postanowię jestem uparta, nie robię nic na pół gwizdka- w ogóle nie kupuję książek. Trudne dla mola, ale jak chcę coś kupić wyobrażam sobie wszystkie książki, które czekają w domu na przeczytanie :D
    Gratuluję stosiska :)

    I zgłaszam się :)
    zaczytana-w-chmurach
    schinzel@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)

    wyjatkowa.regula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Stos kapitalny :) czekam aż weźmiesz się za nowy tom Achai, bo nie jestem pewna czy kupować :)

    zgłaszam się
    m.lusarzeska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy tom Achai był już recenzowany:
      http://zabookowany.blogspot.com/2012/04/pomnik-cesarzowej-achai-t1-andrzej.html

      Usuń
    2. Korvo,moja wina moja wina, nie przeczytałam, za dużo pracy było i nie wiem jakim cudem ominęło mnie, zwłaszcza, że na Tą recenzję bardzo czekałam :)

      Usuń
  59. Zgłaszam się ;]
    Agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. To i ja się zgłoszę :)
    LiliMadlene
    magdalena.wab@gmail.com

    PS. Cieszę się, że moje Pilipiuki i Bohun trafiły w dobre ręce ;) Na dniach wystawię nową partię książek z autografami, więc może znajdziesz coś ciekawego do upolowania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się :D
    akane_tendo@wp.pl
    lubię na FB i obserwuję tutaj :D

    Jarka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się :)
    Trinity801
    trinity801@autograf.pl
    A bloga mam już w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się. Blog obserwuję nie od dziś;)
    nick miumiu
    e-mail miumiu_miu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się.
    Mój nick to Nevermore i pod tym nickiem obserwuję.
    e-mail: AsiaL2k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się i ja: shuichi@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się!
    Scarlett
    scarlett13@onet.eu
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja się zgłaszam! ;)

    Marffi
    mrtnljmn@gmail.com

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się

    Tomek
    tomek@xiii.neostrada.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się!
    Edyta
    leo20k@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie zdążyłam ;)
    Na fincie rzeczywiście można znaleźć świetne pozycje.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...