26.04

26.04

Strony

wtorek, 17 kwietnia 2012

Wznowienie Pana Lodowego Ogrodu


Info za Fabryką Słów i blogiem Piotra Cieślińskiego:

"My wiemy, że tę historię znacie już na wyrywki. Że niespodzianki jakie obcy los zgotował dla Drakkainena nie są już takim zaskoczeniem. Jednak to wydanie to coś innego. Sprawia, że na nowo w żyłach płonie krew, a skronie tętnią. Wyobraźnia doładowana wizjami Dominika Brońka i Piotra Cieślińskiego z miejsca skacze w cwał.

Pan jest wieczny, wizja jest nowa i zaprawdę jest to jego dzieło umiłowane!

Premiera 11 maja. Pan Lodowego Ogrodu od Jarosława Grzędowicza. Oprawa zintegrowana. Nie po to, by poznać. Po to by smakować i się zatracać."
 
 


 

9 komentarzy:

  1. Okładki są rewelacyjne, wgniatają w ziemię. Szkoda tylko, że to "tylko" nowe okładki a nie kolejna część przygód Drakkainena na którą swoją drogą czekam, czekam i doczekać się nie mogę.
    Ciekawa jestem czy okładka IV tomu będzie kompatybilna ze starą wersją bo takowa stoi u mnie na półce a lubię mieć książki z jednej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarty tom ma się ukazać zarówno w oprawie zintegrowanej jak i miękkiej, która będzie zgodna z pierwszym wydaniem. Poza tym Fabryka planuje wydać cały cykl w twardej oprawie po tym jak ukaże się ostatni tom :D

      Usuń
    2. To dobrze bo szczerze powiedziawszy stare okładki też mi się podobają.

      Usuń
    3. Cholera, no to trzeba czekać na twardą oprawę, a ja już chciałbym mieć te nowe :/ Ale może to i lepiej nie będzie dylematu, które wydanie zabrać na Polcon ^^

      Usuń
    4. Ojojoj teraz tak patrzę, że to post z 17 kwietnia ^^ Twoje informacje są raczej nieaktualne, nie będzie twardej oprawy, a przynajmniej tak to wygląda na chwilę obecną. Pisałem ostatnio do FS i dziś doczekałem się odpowiedzi, planowane jest tylko wydanie miękkie i zintegrowane :(

      Usuń
  2. Ah, świetne, świetne opisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe. Ja też już mam stare wydanie i już się zniesmaczyłam, że czwórka będzie "od sasa", ale skoro wydadzą kompatybilną, to ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładki niesamowite! Będę musiała zapoznać się z tym cyklem bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, dzięki za info, lecę powiedzieć koledze, że ma nie panikować i że jak ma 3 tomy w starej wersji, to może sobie dokupić 4 w takiej samej! ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...