24.05

24.05

Strony

niedziela, 20 maja 2012

Zdobycze majowe


Książki pozyskane w maju:

* Kealan Patrick Burke "Bar dla potępionych"

* Bernard Cornwell "Złodziej z szafotu"

* Aneta Jadowska "Złodziej dusz, tom I" - zakup własny

* Marek Kędzierski "Oto krew moja" - egzemplarz recenzencki od Fabryki Słów

* Jacek Komuda "Czarna szabla" - pobrane na fincie

* Jacek Komuda "Zborowski" - ponownie Fabryka Słów

* Simon R. Green "Człowiek ze złotym amuletem" - jak wyżej; recenzja TUTAJ

* Orson Scott Card "Tropiciel"

* Anthony Riches "Honor Patrycjusza"

* Sławomir Koper "Polskie piekiełko"

* Sławomir Koper "Tajemnice i sensacje świata antycznego"

* Andy McNab "Battlefield 3: Rosjanin" - ponownie finta

* Conor KOstick "EDDA" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Telbit

14 komentarzy:

  1. Świetny zdobycze. Czytałam jedynie Tropiciela i miło wspominam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny stos. Szukałem Greena, ale w mojej księgarni go nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny stos, gratuluję - jest co czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze stosu czytałam tylko Eddę. Bardzo ciekawe książki. Czekam na recenzje.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Złodziej dusz bardzo mi się podobał :D A w Czarnej szabli stanęłam w połowie i tak stoję od dłuższego czasu...

    Stosik cudowny! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stos wygląda naprawdę smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny stos, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. intryguje mnie szczególnie "Bar dla potępionych" :) ale ogólnie cały stos do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik :D Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne książki, które z pewnością przełożą się na mile spędzony czas ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...