Strony

piątek, 31 sierpnia 2012

Ostatnie sierpniowe zdobycze


W ostatnich dniach udało mi sie pozyskać "kilka pozycji", z których prawie połowa pochodzi z finty"

* Ted Shackley "Tajemnice CIA"

* Jure Fiorillo "Najsłynniejsze bękarty w historii"

* Bernard Cornwell "Lord morski"

* Adam Sikorski "Mapa tajemnic"

* Iwona Kienzler "Miłość polskich królowych, królewien i księżniczek"

* "Dawny humor Polski" - gratis dorzucony do "Mapy tajemnic"

* Lauren Beukes "Zoo City"

* Joe Abercrombie "Bohaterowie" - promocyjnie na Allegro

* Jon Sprunk "Syn Cienia" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Papierowy Księżyc, z którym to udało mi się niedawno nawiązać współpracę

* Fawn M. Brodie "The Devil Drives. A life of the fabulous explorer Sir Richard Burton - hero of The Search for the Nile"


Wszystkie poniższe pozycje zostały pobrane na portalu finta.pl

* Antologia "To co najlepsze w SF, tom III"

* Dorothy Howell "Torebki i trucizna"

* Krzysztof Szujecki "Życie sportowe w Drugiej Rzeczypospolitej"

* Szczepan Twardoch "Wieczny Grunwald"

* Antologia "PL+50. Historie przyszłości"

* Meljean Brook "Żelazny Książę"

* Kresley Cole "Wściekły głód"

10 komentarzy:

  1. Ładne stosisko, a najbardziej zazdroszczę Meljean Brook "Żelazny Książę" ! ;D Marzy mi się ta książka więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nowych nabytków :)
    nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bohaterowie" są świetni, "Wieczny Grunwald" również. Ciekawią mnie te bękarty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdobycze, naprawdę jest co czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, Ty to zawsze mnie zaskoczysz tymi gigantycznymi stosami pełnymi smakowitości :) Jak na nie patrzę, to tym bardziej się cieszę z założonego na fincie konta :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już chyba u trzeciej osoby widzę "Zoo City". Ciekawi mnie czy faktycznie jest aż tak warta uwagi ta książka :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Często zaglądam na finte i już sporo tam wymieniłam :) Fajny serwis - oby się rozwijał, bo im więcej osób tym lepiej.
    Czytałam już "Żelaznego Księcia" i czekam na twoją opinię na temat tej książki. "ZOO City" właśnie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Syn Cienia, Zoo City - czuję, że ktoś tu zostanie okradziony! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę "Bohaterów" i "Tego co najlepsze w SF" :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...