Strony

wtorek, 7 sierpnia 2012

Zdobycze lipcowo - sierpniowe


Zdobycze lipcowo-sierpniowe:


* Desmond Bagley "List Viviera" - finta.pl

* George Orwell "Kilka myśli o ropusze zwyczajnej..." - promocja Weltbilda, podobnie jak dwie następne książki

* Ch. Paolini "Brisingr"

* A.K. Kunert "Katyń"

* Rafał Kosik "Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" -
finta.pl

* Tom Clancy "Patrioci" - promocja w jednym z hipermarketów

* Elżbieta Cherezińska "Korona Śniegu i Krwi"

* Lindsay Camp "A może zmienisz zdanie..."

* Robert Foryś "Sztejer III"

* Mike Resnick "Na tropie wampira" - promocja w Biedronce

* Andriej Diakow "Do światła" - egzemplarz właściwy od Insignis; recenzja TUTAJ

* Blake Charlton "Czaropis, tom II"

* Ch. Harris "Grób z niespodzianką" -
finta.pl

* John Flanagan "Zwiadowcy, tom 11"

* Ch. Paolini "Dziedzictwo, tom I" - ponownie
finta.pl; bardzo udana transakcja - książka "kosztowała" mnie 70 pkt.

* Szczepan Twardoch "Wieczny Grunwald" -
finta.pl

* Bernard Cornwell "Panowie północy"

* Kamil Janicki "Pijana wojna"

* Sven Hassel "Gestapo"

* Melchior Medard "Carska roszada"

* Leo Kessler "Operacja Leopard"

* Bernard Cornwell "Forteca"

* Juraj Cervenak "Władca wilków"

* Nowakowski/Skotnicki "Legion Condor"

* Andrzej Perepeczko "U-Booty II Wojny Światowej"

15 komentarzy:

  1. W jakim hipermarkecie kupiłeś "Patrioci"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auchan, w sekcji Tania Książka - 9,99 za twardą oprawę :D

      Usuń
  2. Władcę wilków baardzo bym chciała przeczytać! Czytałam już natomiast Czaropis II i mogę stwierdzić, że jak dla mnie jest lepszy od jedynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że jest "Brisingr" wydany przez Świat Książki. Myślałam, że tylko MAG to wydaje - a tu 9,90 za wydanie w twardej oprawie. Prawdziwa okazja zważywszy, że poprzednie wydanie kosztowało chyba 55 zł ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! Zazdroszczę praktycznie wszystkiego. Miłego czytania ! :)
    Zapraszam do mnie :
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem, oglądając Twoje stosy książek, zastanawiam się - gdzie Ci się to wszystko mieści? :) Świetne tytuły, czekam na recenzje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Do światła" mam, przeczytana i czekam na kontynuację :)
    z chęcią widziałabym u siebie "Czaropis"
    gratuluję nabytków
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałem tylko ''Brisingr'' i ''Dziedzictwo''. Najbardziej kusi mnie natomiast ''Władca wilków'' i ''Na tropie wampira'', szkoda, że Biedronki w moim mieście mają tylko jakieś kucharskie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobycze... zwłaszcza Paolini! "Brisingr" wciąż jest jeszcze przede mną...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cherezińska mnie ciekawi, co prawda kilka opinii już przeczytałem, ale im więcej, tym lepiej ;)
    Twardocha czytałem - fajny, ale liczyłem na mocniejsze uderzenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziedzictwo za 70 miałeś farta. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie pierwsza część "Czaropisu" cały czas czeka na półce... Trzeba to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponujący stosik:)
    Zapraszam na mojego bloga: http://bibliotekamilosnikaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłe pozycje, szczególnie te z finty. Ładne Ci się udało okazje złapać :) A sama od dawna chcę sięgnąć po serię "Feliks, Net i Nika", bo tylko ona została mi z dorobku Kosika...

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam "Koronę śniegu i krwi", zdecydowanie zazdroszczę "Gestapo" :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...