05.07

Strony

sobota, 29 września 2012

Stosik na koniec września


Stosik na koniec września, głównie fabryczny:

* Mark Hodder "W zdumiewającej sprawie Nakręcanego Człowieka" - od Fabryki Słów; recenzja TUTAJ

* Marek Kędzierski "Oto krew moja" - recenzja TUTAJ

* Dan Abnett "Czas Horusa" - recenzja TUTAJ

* Jacek Komuda "Zborowski" - recenzja TUTAJ

* Marcin Przybyłek "Czas silnych istot, tom I"

* Faith Hunter "Zmiennoskóra"

* Simon R. Green "Człowiek ze złotym amuletem" - recenzja TUTAJ

* Glen Cook "Okrutny Wiatr" - zakup w Matrasie

* Vladimir Wolff "Operacja Pętla" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Warbook; podwójna frajda, a to dlatego:

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czasami tak ;) Ale w większości są to finalne wersje książek, które miałem jako prebooki do recenzji :)

      Usuń
  2. Z tego stosu u siebie w zbiorach mam Czas silnych istot, które naprawdę mi się podobały. Teraz czekam na drugi tom, który zapowiada się podobno obiecująco.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały stos, jestem bardzo ciekawa Zmiennoskórej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie przygarnalbym polowe ;) Zycze takich kolejnych stosikow w nastepnym miesiacu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ci zazdroszczę tego stosika <3 Jest cudowny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cook! Cook! :D Muszę wreszcie do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra, a teraz grzecznie, bez gwałtownych ruchów oddasz mi "Człowieka ze złotym amuletem"!! :D

    Nie no, żartuję. Ale będę polować, bo prawie wszyscy zachwalają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ci oddać jak chcesz prebooka "Człowieka..."; leży tylko i się kurzy...

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...