Strony

piątek, 21 września 2012

Zdobycze wrześniowe


Pozycje pozyskane we wrześniu, nieliczne, ale treściwe:

* Katherine Webb "Dziedzictwo" - egzemplarz recenzencki od Insignis; recenzja TUTAJ

* Aleksander Głowacki "Alkaloid" - pobrane na finta.pl

* Dawid Gemmell "Nocny Sokół" - efekt wymiany; za tę pozycję i dwie poniższe oddał jedną książkę

* Dawid Gemmell "Miecz w Burzy"

* Daniel Greps "Objawienie"

* Juraj Cervenak "Bohatyr: Żelazny kostur"

* Douglas Hulick "Honor złodzieja"

* Dominik Sokołowski "Kwiat Paproci" - wygrana w konkursie

* Mark Lawrence "Książę Cierni" - egzemplarz recenzencki od Papierowego Księżyca

* Piotr Gociek "Demokrator" - zakup w nowo odkrytej księgarni internetowej Zinamon;

* Tomek Tomczyk "Bloger"

10 komentarzy:

  1. Świetne zdobycze! Ja sama czytam właśnie "Żelazny kostur" - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, masz książkę Kominka - ciekawi mnie wielce, co tam popisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zdobyczy :)
    z w/w mam i czytałam jedynie "Dziedzictwo" Katherine Webb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę "Dziedzictwa" - chciałam w konkursie na FB, ale się nie udało ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie wszystko ciekawe, ale najbardziej w tym stosie intryguje/dziwi/niepokoi mnie pozycja ostatnia... Ciekawa jestem, co o niej napiszesz, bo w końcu Kominka nie każdy lubi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super książki, naprawdę dobry zestaw :) "Książę cieni" i "Objawienie" mnie zainteresowały. pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący i ciekawy stosik. Życzę miłej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zabrałabym Ci "Dziedzictwo" oraz "Blogera". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O no pozycje ciekawe :)) Ciekawam jak tam wypadł "Książę cierni" :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...