Strony

piątek, 19 października 2012

Pan Lodowego Ogrodu 4 z dawką Trucizny [nowości na półce]


Kolejny stosik, można powiedzieć wyjątkowy, gdyż zawiera "dwie najważniejsze książki tej jesieni" oraz powieść na okładce której znalazła się moja "polecanka":

* Jarosław Grzędowicz "Pan Lodowego Ogrodu 4" - jedna z najbardziej oczekiwanych książek ostatnich lat i jedna z najważniejszych premier tej jesieni; egzemplarz recenzencki od Fabryki Słów i Kawerny

* Andrzej Pilipiuk "Trucizna" - jak wyżej

* Nate Kenyon "Diablo III: Zakon" - finalny egzemplarz od Fabryki Słów; recenzja TUTAJ

* Miroslav Zamboch "Czas żyć, czas umierać" - zaległy jeszcze prezent urodzinowy

* Janet Evanovich "Zaliczyć czwórkę" - wygrana w konkursie na Fb

*A. Pilipiuk "Szewc z Lichtenrade" - finalny egzemplarz od Fabryki Słów; recenzja TUTAJ

* Ćwiek/Pochopień/Nita "Kłamca: Viva l'arte" - Loki w wersji komiksowej wypada całkiem fajnie; od razu mała rada - jeśli planujecie zakup komiksu wybierzcie wersję w twardej oprawie;

* Piotr Lagenfeld "Elsenborn"
- egzemplarz recenzencki od WarBook/Ender; frajda podwójna ponieważ na okładce znajduje się wspomniana wyżej "polecanka":

21 komentarzy:

  1. Fajny stos, ale dla siebie widzę tu tylko Pilipiuka, którego Ci zazdroszczę :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawej i przyjemnej lektury :D Stosik naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Osz ty w mordę!
      Tzn. ten no, fajnie ;)

      Usuń
    2. Nieźle, będzie co czytać ;) Zazdroszczę, że już teraz możesz poznać zakończenie historii. Czekam na recenzję, ale jeszcze bardziej czekam aż będę mogła kupić swój egzemplarz ;)

      Usuń
  4. Po trzecie dla zasady tak bardzo mi się podobało, że chętnie sięgnęłabym po Zaliczyć czwórkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tradycyjnie zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że zakupiłem PLO w zintegrowanej,pomimo iż wolałem okładki z 1 wydania.Teraz widzę że pomimo okładki pasującej do poprzedniej grzbiet 4 jest całkiem inny.Jeśli taki będzie w normalnym wydaniu to już widzę jak czytelnicy będą bluzgać na Fabrykę.Stosik rewelacyjny!(chciałbym taki :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i miałem jeszcze dodać,dlaczegóż kupować Kłamcę w twardej?Bo właśnie miałem zamiar kupić w miękkiej :D Czy szybko na niej widać ślady użytkowania? :D

      Usuń
    2. Mam komisy z SQN z serii Assassin's Creed w twardej i różnica jest dosyć duża; miękka nie jest oczywiście zła, ale twarda jest dużo jednak lepsza; śladów użytkowania nie widać, ale sam komiks przyszedł w kopercie bąbelkowej bez żadnych innych zabezpieczeń i tu już widać różnicę w wykonaniu

      Co do grzbietu to trudno jeszcze powiedzieć jak będzie wyglądał w wydaniu do starszej wersji PLO :) Możliwe, że po prostu drukarnia nie miała jeszcze okładki do wersji zintegrowanej i dała z normalnej;

      Usuń
  7. Gratuluję opinii na książce, też bym kiedyś tak chciała :D A że PLO zazdroszczę już pisałam, ale powtórzę - też chcę tak wcześnie! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Komiks Jakuba Ćwieka już czytałam, zupełnie przyzwoity i tani (jak na komiks ; też mam w twardej oprawie). Czytałam, że w zapowiedziach jest już kolejny tom. "Szewca..." sobie daruję, bo ostatni tom opowiadań bardzo mnie rozczarował.

    OdpowiedzUsuń
  9. szybkie pytanko nie związane z tematem

    jest na tym blogu możliwość przeglądania zrecenzowanych książek bez przeglądania bloga miesiącami coś al'a odnośnik do recenzji?

    dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można przeglądać według tagów: http://zabookowany.blogspot.com/search/label/recenzja

      Usuń
  10. A mógłbyś podać dokładną liczbę? Bardzo ładnie proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PLO4 - 896 stron (z czego 13 to dodatki - słownik języków)

      Usuń
    2. A mam jeszcze jedno pytanie.Posiadam PLO 1 w okładce zintegrowanej i do niej ilustracje robił kto inny niż do PLO 1 w miękkiej.Wiesz może czy jest tak w pierwszych trzech tomach?

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...