Strony

niedziela, 14 października 2012

Stos październikowy


Minione dwa tygodnie okazały się dosyć obfite jeśli chodzi o nowe pozycje w mojej biblioteczce: pojawiło się kilka książek do recenzji, trochę okazyjnych zakupów i kilka pozycji pożyczonych od brata, oprócz tego finta i konkursy.


Egzemplarze recenzenckie:

* Marie Lu "Legenda: Rebeliant" - od wydawnictwa Zielona Sowa; recenzja TUTAJ

* Marcin Przybyłek "Czas silnych istot, księga 2" - od Fabryki Słów

* Sławomir Mrugowski "Strzygonia" - jak wyżej

* Thomas Erikson "Złudzenie" - od AIM Media; recenzja TUTAJ


 
Zakupy:

* Michael J. Sullivan "Nowe Imperium/Szmaragdowy Sztorm"

* Edgar Rice Burroughs "Mars Trilogy" - książka zawiera pierwsze trzy nowele z Cyklu Marsjańskiego; pierwszy udany zakup na The Book Depository

* Antologia "Under The Moons of Mars" - jak wyżej

* Rick Riordan "Labirynt kości" - Wirtualne Targi Książki na sklep.gildia.pl - bardzo okazyjne ceny; podobnie jak cztery poniższe pozycje

* Gordon Korman "Fałszywa nuta"

* A.R. Reystone "Dziewiąty mag: Zdrada" [11,90 zł]

* Marcin Mortka "Przygody Tappiego z Szepczącego Lasu" [7,40 zł]

* Steven Erikson "Ogrody Księżyca (wyd. II)" [14,70 zł] - drugi egzemplarz; jeden z nich mam na wymianę TUTAJ

Pożyczone od brata:

* M. Z. Bradley "Mgły Avalonu"

* Stephen King "Dallas '63"

* Gen. Roman Polko/Paulina Polko "RozGROMić konkurencję"

* Walter Isaacson "Steve Jobs"

* Krzysztof Gonciarz "Wybuchające beczki"

* Daniel Abraham "Smocza Droga"

* Antologia "Wielka Księga Fantasy, TOM I i II"

* Joe Abercrombie "Nim zawisną na szubienicy"

Pozostałe:

* Andrzej Pilipiuk "Weźmisz czarno kure..." - pobrane na fincie na 50 punktów

* Karen Traviss "GoW: Ostatni z Jacinto" - wygrana w konkursie na portalu Interia.pl

* Sean Parnell "Pluton wyrzutków"

* Daniel Patrick Brown "Piękna bestia"

* David Cesarani "Eichmann"

* Patryk Pleskot "Niewiadomski - zabić prezydenta" - książka z autografem autora

10 komentarzy:

  1. Piękne, duże stosisko... zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż tu wspaniałości, podkradłbym niemal wszystko. ''Ogrody księżyca'' i ''Dallas '63'' czytałem, polecam obie.
    Miłego czytania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo, jak ja Ci zazdroszczę drugiej części przygód złodziejaszków spod pióra Sullivana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity zbiór. Ogromne stosisko O.O
    Czytałam jedynie "Złudzenie" Eriksona
    o niektórych słyszałam
    ale większość to dla mnie czarna magia ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Niezłe stosisko! Wiele ciekawych pozycji, jest czego Ci pozazdrościć ;)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stos. Najbardziej mnie zachwycają/przerażają "Mgły Avalonu" - ależ cegła! Też sobie skorzystałam z promocji na Gildii, piękne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję, że nie mam brata :<
    No a stos całkiem spoko trzeba przyznać: bardzo ilościowo i jakościowo takoż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Troche sie tego uzbieralo, zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos, trochę z tego mam u siebie, np. "Ogrody Księżyca", "Strzygonię", "Czas silnych istot", "Smoczą drogę".;D Świetne książki.;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekaw jestem Strzygoni :) Muszę ją dorwać gdzieś u siebie;>

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...