26.04

26.04

Strony

poniedziałek, 26 listopada 2012

Noc Lodowego Ogrodu


Noc Lodowego Ogrodu 29 listopada od 20.30 w Salonie Empik Junior

Takiej nocy jeszcze nie było. 29 listopada o godzinie 20.30 ujrzycie, dotkniecie i poczujecie klimat jaki panuje w Świecie Lodowego Ogrodu. Jarosław Grzędowicz opowie o swojej pracy nad powieścią. Będzie okazja do rozmowy z pisarzem, zadawania pytań i otrzymania wpisu do książek.

W Świat Lodowego Ogrodu wprowadzać będą takie gwiazdy jak: Tomasz Majewski, Jacek Rozenek, Sławomir Orzechowski, Anja Orthodox i Magda Wójcik z zespołu „Goya”.

Każdy z obecnych będzie miał możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród biorąc udział w quizach na temat „Pana Lodowego Ogrodu”.

Nagrody, to fantastyczne czytniki ebooków Onyx Boox i62 Espresso  (od Publio.pl), a także koszulki z grafiką Piotra Cieślińskiego.


W trakcie imprezy zespół MIDGAARD na żywo zaprezentuje „Ocaloną pieśń”- utwór promujący powieść „Pan Lodowego Ogrodu”.

Od godziny 22 w sprzedaży dostępny będzie 4 tom „Pana Lodowego Ogrodu”.

Noc Lodowego Ogrodu przejdzie przez Wasze umysły i na długie lata pozostawi w pamięci ślad, może znamię, a z całą pewnością niezapomniane wrażenia.

Zapraszamy serdecznie

29 listopada 2012
Godz. 20.30

Salon Empik Junior
ul. Marszałkowska 116/122
Warszawa

4 komentarze:

  1. O, dzięki za info! Może uda mi się wyciągnąć moje orki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie jest mieszkać w jakiejś zapomnianej przez Boga dziurze i mieć kupę roboty, kiedy w stolycy takie rzeczy się dzieją... Po prostu kocham to.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego ja mam tak daleko do Empiku!?! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No i właśnie zepsuł mi się humor na resztę dnia. Dlaczego ja tak daleko mieszkam!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...