26.04

26.04

Strony

sobota, 1 grudnia 2012

Stosik na koniec listopada


Inne:

* J. Grzegorczyk "Jezus z Judenfeldu" - wygrana w konkursie na Fb

* J. Grzędowicz "Pan Lodowego Ogrodu tom 4" - książka kupiona w InMedio z myślą o plakacie (zdjęcie poniżej); w związku z tym, że egzemplarz w oprawie zintegrowanej dotrze do mnie w późniejszym terminie, ten przeznaczam na Mikołajkowy konkurs który na dniach ogłoszę na blogu

Egzemplarze recenzenckie (poza jedną pozycją, głównie od AIM Media):

* J. Clarkson "Wytrącony z równowagi"

* Ch. Andersen "Mick"

* A. Diakow "W Mrok"

* O. Bowden "Assassin's Creed: Objawienia"

* S. Uznański "Senne Pałace" - od Wydawnictwa Dom Snów

* W. Young "Rozdroża"

Wymiana na LC:

* S. Collins "W pierścieniu ognia"

* A. Alexander "Księżyc szamana"

* A. Downum "Tonące miasto"

* C. Griffith/S. Griffith "Imperium Wampirów"


10 komentarzy:

  1. Fajny stosik,a plakat super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie wolę PLO w tej "starej" oprawie :) Pasuje mi do reszty, i jest, moim nieskromnym zdaniem, po prostu ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i spory stos, plakat również fajny. ;)
    Czytałam z tego jedynie W pierścieniu ognia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zycze bardzo milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. PLO kolekcjonuję jednak w starszej oprawie, bo już taką zaposiadam i nie stać mnie na zmiany ;) Ale o konkursie będę pamiętać, może się uda wygrać i jeszcze zmienić życzenie pod choinkę :D I zazdroszczę plakatu, musi pięknie wyglądać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to chyba pora przestać być anonimowym i wziąć pierwszy raz w konkursie u Zabookowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam "Micka'a" i jestem jej ciekawa... Cały czas zastanawiam się gdzie Ty te książki trzymasz... :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...