05.07

Strony

piątek, 4 stycznia 2013

Stosik na początek nowego roku



Stosik na początek roku - kilka książek jeszcze z poprzedniego roku, a reszta już z 2013:

* Mark Hodder "Expedition to the Mountains of the Moon" - trzecia odśłona cyklu "Burton & Swinburne", premiera polskiego tłumaczenie jest nadal nieznana dlatego pozwoliłem sobie zaopatrzyć się na Amazonie w egzemplarz w oryginale

* Felix J. Palma "The Map of Time" - Steampunk w wydaniu hiszpańskim; również Amazon

* Steven Erikson "Wspomnienie lodu" (wyd. II) - bardzo bardzo okazyjnie > promocja na sklep.gildia.pl; książka nie licząc przesyłki (która i tak została rozdzielona pomiędzy trzy osoby) kosztowała 8 zł! (patrząc na cenę okładkową - 59 zł - jeden z lepszych zakupów);

* Cassandra Clare "Miasto zagubionych dusz" - j.w. (8 zł)

* I. Czistiakow "Strażnik Gułagu. Dziennik"

* L. Podhorecki "Chanat Krymski"

* B. Cornwell "Fort nad zatoką"

* S. Koper "Wielcy zdrajcy"

* I. Kienzler "Romanse żon polskich królow elekcyjnych"

* Ch. Priest "Kościotrzep" - finta.pl

* Pedro Pablo G. May "Wielcy zdrajcy w dziejach świata"

* B. Bennett/M. Roberts "Wojny domowe w imperium Aleksandra Wielkiego"


Od niedawna można mnie spotkać na Tumblr. Zapraszam do odwiedzania, komentowania, reblogowania i obserwowania.

LINK


Zbliża się kolejna - druga już - rocznica istnienia bloga. Z tej okazji na dniach ogłoszę konkurs.

9 komentarzy:

  1. Agr! Nie chciało mi się przeglądać tej Gildiowej promocji, a "Wspomnienie lodu" bym sobie za 8 zł sprawił... ;-/
    Poza tym oczywiście *parzy głodnymi oczami* na Hoddera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos! Jest kilka pozycji, które chętnie bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny stosik! Ehhh... szkoda, że nie wiedziałam o tej promocji, bo sprawiłabym sobie kilka tytułów. Ze szczególnym uwzględnieniem Cassandy Clare, o której serii jest ostatnio głośno na blogach a ja nie miałam okazji jeszcze się z nią zapoznać ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja jeszcze trwa: http://www.sklep.gildia.pl/promocje/84
      Aczkolwiek Clare już nie ma.

      Usuń
    2. Dzięki za link, zaraz przejrzę ofertę, czy coś mi się rzuci w oczy ;)

      Usuń
  4. Cornwell i Kienzler to bym chętnie poczytała, Kopra mam ale jeszcze nie zaczęłam. Stos piękny, zaraz zajrzę na tę promocję może coś dla siebie wypatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja trochę spóźniłam się z zakupami w tej promocji i kilka świetnych książek mi uciekło, ale i tak coś udało mi się zdobyć ;) Ale widzę, że Tobie poszło lepiej :D Jest na czym oko zawiesić. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stos! Ja w końcu na gildii nic nie zakupiłam, chociaż miałam na oku 3 tytuły. Powstrzymałam jednak wewnętrznego maniaka i udało się nie dołożyć nic do zalegających już stosów :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...