26.04

26.04

Strony

piątek, 18 stycznia 2013

Stosy dwa czyli zdobyczy styczniowych ciąg dalszy


Na początku przypominam o kończącym się konkursie, który znajdziecie 
Część pierwsza zdobyczy książkowych, poza egzemplarzami za recenzje i jednym recenzenckim pozostałe pochodzą z bardzo udanej wymiany za kilka innych rzeczy:

* J. Grzędowicz "Pan Lodowego Ogrodu tom 4" (wersja zwykła) - egzemplarz finalny od Fabryki Słów

* J. Grzędowicz "Pan Lodowego Ogrodu tom 4" (wersja zintegrowana) - egzemplarz finalny od portalu Kawerna

* T. Kołodziejczak "Czerwona mgła" - egzemplarz finalny od Fabryki Słów

* A. Pilipiuk "Trucizna" - j.w.

* J. Evanovich "Przybić piątkę" - egz. recenzencki od Fabryki Słów

* N. Stephenson "Reamde" - efekt wymiany, podobnie jak książki poniżej

* J. Ćwiek "Chłopcy"

* A. Tchaikovsky "Morska straż"

* B. Sanderson "Stop prawa"

* C. Clare "Mechaniczny książę"

* A. Kańtoch "Czarne"

* J. Butcher "Pełnia księżyca"

* J. Butcher "Śmiertelna groźba"

* P. Briggs "Zrodzony ze srebra"

* P. Briggs "Znak kości"

* C.S. Friedman "Skrzydła gniewu"

* M. S. Huberath "Pomnik zdobiony posągami"

* Ch. Golden "Wichry wojny"



Część druga zdobyczy:

* N. Pietrow "Psy Stalina" - od Demartu

* I. Janke "Napastnik" - j.w.

* P. Kołakowski "Czas próby" - j.w.

* K. Richardson "Greywalker" - okazyjny zakup na Allegro

* A. Orr "Niedźwiedź Wojtek" - nagroda w świątecznym konkursie Księgarni Matras

* M. Willett "Letni domek" - j.w.

* G. Masterson "Geniusz" - j.w.

* V. Spitz "Doktorzy z piekła rodem" - j.w.

* Ch. Golden "Wichry wojny" - nagroda w konkursie na portalu Kulturownia

* T. Pratchett/S. Baxter "Długa Ziemia" - zakup w Selkarze z wykorzystaniem bonu otrzymanego z wymiany

* P. Zychowicz "Pakt Ribbentrom-Beck" - j.w.

* M. Parowski "Małpy Pana Boga. Słowa" - j.w.


Na koniec zakupione niedawno urządzenie, które ułatwiło mi w znaczącym stopniu czytanie:



13 komentarzy:

  1. Oczywiście świetne stosy ;) Jak się czytnik sprawuje? Mimo że miałem okazję czytać to nie mogę się do niego przekonać,choć z pewnością ułatwia życie i jest praktyczniejszy ;)
    Jak ja bym chciał PLO4 w wydaniu zintegrowanym,choć wydanie zwykłe ma bardzo ładną okładkę ;D I Remade.No i Portal zdobiony posągami też.;) ehh,za dużo rzeczy do przeczytania przede mną a ja już myśle o kolejnych.
    Zapraszam na mojego nieco odmienionego bloga ; midcyru.blogspot.com.Jeżeli możesz to przy okazji zasubskrybuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos! Wypowiedziałam się już w sumie na facebook'u, więc nie będę się powtarzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzdychałam już na facebooku i teraz przyjdzie mi wzdychać tutaj. Nie wiem, jak Ty zdobywasz te wszystkie książki. Mimo że piszesz, że to do recenzji, to z wymiany, to dla mnie nadal jest to niewiarygodne. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła wymiana ;D Gratuluję nowych nabytków, także kindle'a :) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosy cudowne! Gratuluję tak udanych wymian i odrobinę zazdroszczę :D Jak już pisałam na fb, podkradłabym Ci "Znak kości" :)
    Co do czytnika, to koniecznie napisz jak Ci się z niego korzysta. Może zrób osobną notkę na jego temat. Z chęcią poznałabym wszystkie za i przeciw, gdyż ostatnio coraz częściej myślę nad zakupem własnego czytnika i nadal nie mogę się zdecydować jaki, i czy w ogóle kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo świetnych książek :) Gdzie Ty to mieścisz? Życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa twojej opinii o Napastniku. Psy Stalina jeszcze przede mną.
    Cudne zdobycze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ogromniaste stosy :). "Długa ziemia", "Reamde", Masterton, książki Butchera no i oczywiście PLO - te książki mnie zainteresowały najbardziej, życzę przyjemnej lektury ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, masz dwa egzemplarze PLO! Zazdroszczę ogromnie, bo ja nie mam ani jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tylu zdobyczy! :) Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobycze :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ;) Sama chciałabym mieć taki stosik w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze potężny stosik:D miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...