26.04

26.04

Strony

piątek, 15 lutego 2013

Dreszcz - Jakub Ćwiek [zapowiedź]

Oto Dreszcz! Rock’N’Roll is Not Dead!
Keith Richards na osiedlu Tysiąclecia? Why not?!
Rychu Zwierzchowski wiedzie żywot pasożyta-luzaka – sex drugs and rock’n’roll. Pije, pali, gra na streecie i usilnie stara się nie znaleźć poważnej, regularnej pracy. Utrzymuje go córka, która co jakiś czas dba o uzupełnienie jego finansowych potrzeb.
Całe życie „Dreszcza” to koncerty i AC/DC ponad wszystko.
Są przyjaciele i wrogowie, choć tych drugich rzecz jasna więcej. Aż pewnego dnia „Dreszcz” obrywa piorunem i… zyskuje nowe super moce. Tylko czy to coś zmienia?



Wydawnictwo: Fabryka Słów
Data wydania: 20 Marzec 2013
Oprawa: miękka
Format: 125 x 195 mm
Liczba stron: 400
Cena: 34,90 zł

9 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki! Aż wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z twórczością Jakuba Ćwieka. Dzisiaj przyjechali do mnie "Chłopcy", więc będzie to moje pierwsze podejście a drugim będzie właśnie "Dreszcz" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nowa książka Ćwieka zapowiada się niezwykle interesująco... Oby kolejne świetne fantasy'n'roll. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka jest cudowna *.*
    Opis zapowiada nam coś niezwykłego. Nie miałam okazji czytać nic z twórczości Ćwieka - liczę, że to nadrobię tą powieścią.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z opisu wydaje mi się, że to będzie coś naprawdę dobrego... Może wreszcie skusze się na jakąś ksiązkę Ćwieka - Chłopców mam nadal niestety w planach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym się zapoznać z twórczością p.Ćwieka ;) wszystkie jego książki wydają się ciekawe, więc myślę, że problem będę miała tylko z wyborem tytułu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam za sobą Kłamcę 1 i Chłopców i muszę przyznać,że bardzo lubię twórczość pana Ćwieka.Czekam niecierpliwie :d Okładka rzeczywiście fajna :D Na początek polecam właśnie Kłamcę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po przeczytaniu Chłopców jestem ciekawa innych książek tego autora;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że Ćwiek produkuje książki w jakimś niezwykłym tempie :O
    Niestety, dość pobieżnie kartkując 1 tom "Kłamcy" (w całości go jeszcze nie przeczytałem) wnioskuję, że to tempo przekłada się chyba na jakość. Niedługo zapoznam się z twórczością tego pana bliżej - oby okazało się, że nie miałem racji ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...