14.06

Strony

sobota, 23 marca 2013

Kolejny stos w marcu



* Peter V. Brett "Wojna w blasku dnia, księga I" - egzemplarz recenzencki od Fabryki Słów i Kawerny;

* Andrzej Ziemiański "Pomnik cesarzowej Achai, tom 2" - egzemplarz finalny od Fabryki Słów;

* Marcin Ogdowski "Ostatni świadek"

* Marie Lu "Wybraniec" - egzemplarz finalny od Zielonej Sowy;

* Alex Scarrow "Time Riders - Jeźdźcy w czasie" - egzemplarz recenzencki od Zielonej Sowy;

* Clive Cussler "Dżungla" - całkiem zapomniałem o premierze książki, trzeba było nadrobić;

* Matthew Quick "Poradnik pozytywnego myślenia" - pobrane na finta.pl;

* Cinda Williams Chima "Karmazynowa korona" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Galeria Książki; skończona w jeden wieczór - recenzja na dniach.;

6 komentarzy:

  1. Cudeńka :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny stos. ''Poradnik...'' mam u siebie i czeka na swoją kolej.
    Ciekawi mnie ''Time Riders''
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale gruba ta Wojna w blasku dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe pozycje, sama mam ochotę na taki stosik u mnie.
    Życzę miłej lektury i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wielki i grube tomu:) Będzie co czytać, przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Karmazynowa korona" skończona w jeden wieczór? Wow! Ja to bym chyba musiała co 5 stronę czytać, żeby się wyrobić w tym tempie ;))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...