24.05

14.06

Strony

piątek, 1 marca 2013

Stos na koniec miesiąca oraz podsumowanie lutego


Na początku przypominam o trwającym konkursie - odsłona lutowa kończy się 11 marca - link w kolumnie po prawej stronie.

Zdobycze na koniec miesiąca pozyskane w ostatnich dwóch tygodniach lutego (poza egzemplarzami powyżej przybyło również kilka pozycja w formie elektronicznej):

* Konrad T. Lewandowski "Orzeł bielszy niż gołębica"

* Janet Evanovich "Po szóste nie odpuszczaj" - egzemplarz recenzencki do Fabryki Słów

* Miroslav Żamboch "Percepcja" - j.w.


Wyprzedaż w Weltbildzie - książki za 5 zł (wartość detaliczna książek: ok 234 zł, a ja z wysyłką zapłaciłem 32,99 zł):

* Artur Conan Doyle "Przygody brygadier Gerarda"

* M. Gutowska-Adamczyk "Róża z Wolskich" - książka bardziej dla siostry niż dla mnie

* Kerouac/Ginsberg "Listy"

* Stanisław Wasylewski "Życie Polskie w XIX wieku"



 

Luty okazał się jeszcze bardziej udany niż styczeń. Przeczytałem łącznie 20 książek, które łącznie dały ok 8000 stron. Natomiast moja biblioteczka wzbogaciła się o 20 pozycji w wersji papierowej i kilka w formie elektronicznej.

6 komentarzy:

  1. To daje około 285 stron na dzień o_O

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik i widzę wiele ciekawych pozycji na stosiku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik świetny, a liczba przeczytanych książek szokująca. Gdzie Ty ten czas znajdujesz?:o

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stos i świetne wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik i równie świetne podsumowanie :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...