14.06

Strony

piątek, 5 kwietnia 2013

Stos marcowo/kwietniowy





Egzemplarze recenzyjne:

* R. P. Evans "Michael Vey - więzień celi 25" - Fabryka Słów

* Brent Weeks "Oślepiający nóż" - od portalu upadli.pl

* K. J. Parker "Składany nóż" - j.w.

* N. Schusterman "Podzieleni" - Papierowy Księżyc

* R. McCammon "Magiczne Lata" - j.w.

* D. Jones "Pierwszy grób po prawej" - j.w.

* N. K. Jemisin "Sto tysięcy królestw"

Wymiana/Finta:

* George R.R. Martin "Uczta dla wron. Cienie śmierci"

* George R.R. Martin "Uczta dla wron. Sieć spisków"

* Terry Pratchett "Ciemna strona Słońca"

* Terry Pratchett "Dobry omen"

Inne:

* Ch. Palov "Arka ognia"

* M. Gironell "Archeolog"

* A. Buszkow "Antykwariusz"

* J. Besala "Warchoł polski"

* I. Kienzler "Król Kazimierz Wielki Bigamista"

* K. Stojek-Sawicka "Szlachcianki w świecie sarmackim"

* A. Lisak "Życie towarzyskie w XIX wieku"



 


Książki zdobyte już w kwietniu:

* George R.R. Martin "Nawałnica mieczy" - zakup własny

* Andrzej Sawicki "Honor Legionu"

* Michał Gołkowski "Ołowiany świt" - recenzencki od Fabryka Słów

* James Swallow "Ucieczka Eisensteina" - j.w.

11 komentarzy:

  1. Najbardziej interesuje mnie oczywiście King, muszę sięgnąć po 3 tom i w końcu obejrzeć serial, bo tak jest teraz o nim głośno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chęć na książki Martina. Szkoda, że wydawnictwo zaczęło odstawiać takie cyrki z okładkami i formatami, bo miałbym je za sobą już dawno, ale jeśli wszystkie będą prezentowały się jak te filmowe, to chyba warto było czekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity stos :D Sama jestem w trakcie "Michaela Veya..." :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  4. "Magiczne lata " są rewelacyjne! Jestem ciekawa twojej opinii szczególnie o tej książce właśnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko Martina, w porównaniu z "Nawałnicą mieczy" (ale masz świetne wydanie) "Uczta dla wron" jest bardzo spokojna, akcja stonowana bez większych atrkacji, zabrakło moich ulubionych bohaterów, ale i tak świetna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stosy! Wiele interesujących pozycji i niestety żadnej dotąd nie czytałam :( Ale nadrobię kiedyś te zaległości ;) Najbardziej jednak cieszy oczy "Nawałnica mieczy". Cudeńko. Sama mam zamiar nabyć ją w tym wydaniu, jak i poprzednie tomy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromny stos i jaki cudowny!
    Życzę miłej lektury i czekam na recenzje większości z tych książek :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny stos.
    Do mnie również dotarł "Honor legionu" i początkowo myślałam, że to jednak literatura nie dla mnie, ale troszkę się wczytałam i jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie przede wszystkim pozycje od Papierowego Księżyca no i Michael Vey. Przyjemnej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Martin - z chęcią bym przeczytała!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...