26.04

26.04

Strony

niedziela, 14 kwietnia 2013

Stosik kwietniowy, Przedksiężycowi i koobe



Miniony tydzień to okres w którym zdarzyło się kilka istotnych rzeczy. Poza nowymi książkami o jakie wzbogaciła się moja biblioteczka, dotarły dwie specjalne przesyłki, obie związane z czytaniem i recenzowaniem. Zacznę po kolei i na początek pozyskane książki;

* Rick Riordan "Pamiętniki półbogów" - egzemplarz recenzencki od GK

* Michael J. Sullivan "Zdradziecki plan"

* Anne Rice "Dar wilka" - wygrana w konkursie

* "Coś na progu #6" - pierwszy kupiony numer, a w środku dwa gadżety związane z Tequilą - zakładka i widoczna przypinka;

* Peter V. Brett "Wojna w blasku dnia, księga I" - finalny egzemplarz od Fabryki Słów

* Michał Cholewa "Punkt cięcia" - do recenzji

* Anna Kańtoch "Przedksiężycowi, tom I" - koty z Zabrza

* Anna Kańtoch "Przedksiężycowi, tom I" - j.w.


Ostatnie dwie pozycje otrzymane od autorki jako podziękowanie za finansowe wsparcie "kotów z Zabrza", w ramach apelu ogłoszonego na jej blogu.




Nie miałem okazji się jeszcze pochwalić wygraną w konkursie, czekałem by to zrobić, aż dostanę nagrodę w swoje ręce. Chodzi oczywiście o konkurs organizowany przez księgarnię koobe: "Czytanie: 802% normy". Trzy recenzje napisane przeze mnie, a tym samym mój blog został jednym z trzech nagrodzonych. Nagrodą był oczywiście stosowny dyplom oraz... czytnik Kindle (widoczny na zdjęciu poniżej).



3 komentarze:

  1. Dziś skończyłam Przedksiężycowych i bardzo mi się podobało. Biorę drugi tom i już podejrzewam, że będzie ciężko czekać do premiery trzeciego tomu na Polconie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Dar wilka i Przedksiężycowych z chęcią bym się połasiła. Genialny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To gratuluję wygranej! :)
    Fajny stosik, co prawda na razie nie planuję czytać żadnej z książek przedstawionych na zdjęciach poza "Wojna w blasku dnia" ale może kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...