05.07

Strony

środa, 1 maja 2013

Stosik na koniec kwietnia


Zdobycze z ostatnich dwóch tygodni kwietnia.

Papierowe:

* Antologia "Pożądanie" - finta.pl

* Aneta Jadowska "Bogowie muszą być szaleni" - egzemplarz finalny, recenzja TUTAJ

* Miroslav Żamboch "Percepcja" - egzemplarz finalny od FS, recenzja TUTAJ

* Jakub Ćwiek "Dreszcz" - j.w., recenzja TUTAJ

* Joe Abercrombie "Czerwona kraina"

* Jack Campbell "Dowództwo Starka" - egzemplarz recenzyjny od Fabryki Słów

* Peter Heller "Gwiazdozbiór psa" - egzemplarz recenzyjny od AIM Media

* Susanna Clarke "Jonathan Strange i Pan Norrell" - książka pozyskana w oparciu o świetną recenzję Dady - LINK

* Marcin Mortka "Przygody Tappiego z szepczącego lasu" - książka z autografem autora, wygrana w konkursie;


* Steven Erikson "Dom łańcuchów

Elektroniczne:

* Róża Jakobsze-Hajkuś "Rhezus: Tom 2 - część I: Przysięgam na Naturę" - całkiem przypadkowy zakup, nawet nie wiedziałem że powstała kolejna część (pierwsze dwie księgi tomu I wydała Fabryka Słów);

* Wojciech Bauer "Spowiednik rzeczy" - egzemplarz recenzencki od księgarni koobe.pl, recenzja TUTAJ

* Brian McClellan "Promise of Blood"

13 komentarzy:

  1. Gwiazdozbiór psa posiadam, a serię Eriksona i Amercrombiego planuję kupić :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już od jakiegoś czasu "Bogowie muszą być szaleni", ale coś nie mogę się za książkę zabrać. Aktualnie jest "wypożyczona", ale jak wróci to chyba wreszcie ją przeczytam. "Dreszcz" bardzo mi się spodobał, szczególnie, że po "Chłopcach", którzy mnie nie zachwycili, byłam sceptycznie nastawiona do książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eriksona mam, ale jakoś nie mogę zabrać się za czytanie tego. Co do książki Clarke - wspaniała. Dada wie, co pisze. Zazdroszczę ''Gwiazdozbioru psa'', podobno świetna.
    Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik... najbardziej zazdroszczę "Dreszcza" :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobał mi się Złodziej dusz, ale przed kontynuacją mam opory. Susanna Clarke właśnie czeka na przeczytanie, tylko się zebrać nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jest drugi tom "Rhezusa" i ja o tym nie wiem?! Pędzę szukać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://zieloneoczyautorki.cba.pl/ strona autorki

      Usuń
  7. Widzę mnóstwo świetnych książek od Fabryki Słów i normalnie gały wychodzą mi na wierzch z zazdrości ;P. Ale nie to, że inne mnie nie pociągają :D.

    Pozdrawiam i życzę wielu przyjemnych chwil z jeszcze nie przeczytanymi pozycjami :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy stos, ale zapomniałeś dopisać "Przygody Tappiego z Szepczącego Lasu" :)

    I dzięki za info o Rhezusie, długo już czekałem na tom kolejny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. HEJ , hej, hej ... mam nadzieję, że dostrzerzesz ten komentarz? Gdzie kupiłeś bluzkę Keep camp and call the Winchester. Jest, mówiąc kolokwialnie, zajebista *.* ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie: www.othertees.com
      Niestety już jej tam nie kupisz, była dostępna tylko przez 48h

      Usuń
  10. Przerażasz mnie z tymi stosikami. Super pozycje!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...