Strony

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kolejne zdobycze sierpniowe

Książki otrzymane w ubiegłym tygodniu oraz te, o których zapomniałem przy ostatnim stosie:

* Krzysztof Piskorski "Cienioryt" - szczotka od Kawerny;

* Clive Cussler "Zamachowiec";

* Col Buchanan "Zemsta wędrowca" - przecena w Matrasie;

* K. L. Armstrong & M. A. Marr "Wilki Lokiego";

* Kevin Hearne "Kijem i mieczem";

* Mateusz Kudrański "Co wylądowało w lesie Rendlesham?";

* Mark Hodder "W dziwnej sprawie Skaczącego Jacka" - nie tyle nowa książka, co taka która wróciła do mnie, a w środku autograf autora;


9 komentarzy:

  1. Wilki Lokiego to bym przeczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow jak zdobyłeś autograf? Napisałeś do autora czy jakimś innym tajemnym źródłem ? Proszę odpowiedz, sama bym chętnie taki chciała :)

    Serdecznie pozdrawiam
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autor był chociażby na Dniach Fantastyki we Wrocławiu :) Trzeba śledzić konwenty!

      Usuń
  3. Olu autor przecież był w Polsce na konwencie we Wrocławiu na końcu maja ;)

    A autograf tak skromnie napiszę: To dzięki mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach to takie buty, na konwencie mnie nie było, bo za daleko do Wrocławia:/ Jak dla mnie Jarek powinien Cię po stopach całować za ten autograf :p

      Serdecznie pozdrawiam
      Ola :)

      Usuń
    2. Nas też na konwencie nie było, bo za daleko ;P Ale autor był w wydawnictwie przed konwentem i wtedy się udało zdobyć.
      A teraz Polcon i kolejne zdobycze (także dla Jarka :P). Wisisz mi kosz z owocami! :D

      Usuń
  4. "Kijem i mieczem" oraz "Co wylądowało w lesie Rendlesham?" sama bym przeczytała. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zrobię Ci wjazd do pokoju - masz to jak w banku.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...