14.06

Strony

sobota, 31 sierpnia 2013

Stosik na koniec miesiąca


Książki pozyskane w minionym tygodniu:

* Krzysztof Petek "Całe złoto El Dorado" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Zysk i S-ka;

* Bill Bryson "W domu" - j.w.

* Max Brooks "Zombie Survival" - j.w.

* Ziemowit Szczerek "Rzeczpospolita zwycięska" - zakup w ramach promocji na stronie wydawnictwa;

* Rick Yancey "Piąta fala" - j.w.

* Stephen King "Doktor sen" - egzemplarz prasowy od Kawerny;

* Robert Foryś "Każdy musi płacić" - egzemplarz finalny od Fabryki Słów;

* Patricia Briggs "Wilczy trop" - j.w.

* Jarosław Grzędowicz "Wypychacz zwierząt" - j.w.

* Aneta Jadowska "Zwycięzca bierze wszystko" - j.w.
 
* Deckard Cain "Diablo III: Book of Cain" - prezent urodzinowy;

13 komentarzy:

  1. Deckard Cain - no proszę, a to heca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://ksiazki-zwierciadlem-mojej-duszy.bloog.pl/31 sierpnia 2013 21:30

    Bardzo ładny ten stosik! :D nie pogardziłabym takim... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stos ;) Briggs i Jadowska cieszą me oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bill Brison to jeden z moich ulubionych autorów. Gorąco polecam wszystkie jego dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę "Piątej fali" *.*

    endlessbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwie to większość pozycji podkradłbym Ci ukradkiem...
    No może "Zombie survival" bym oszczędził, bo mam swój egzemplarz i właśnie jestem w trakcie czytania. Kolejna świetna pozycja spod pióra Max'a Brooksa! :D

    Pozdrawiam,
    R

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwie to większość pozycji podkradłbym Ci ukradkiem...
    No może "Zombie survival" bym oszczędził, bo mam swój egzemplarz i właśnie jestem w trakcie czytania. Kolejna świetna pozycja spod pióra Max'a Brooksa! :D

    Pozdrawiam,
    R

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie to większość pozycji podkradłbym Ci ukradkiem...
    No może "Zombie survival" bym oszczędził, bo mam swój egzemplarz i właśnie jestem w trakcie czytania. Kolejna świetna pozycja spod pióra Max'a Brooksa! :D

    Pozdrawiam,
    R

    OdpowiedzUsuń
  9. WTF!? Egzemplarze rec. Doktora Sen już są, czyli sama premiera książki już niedługo :D??? O matko, ale zajebiście :P!!!

    Pozdrawiam :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę najnowszej Briggs i jestem ciekawa Jadowskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudności :D



    Nie wiem czy już Ci pisałam, ale zmieniłam adres bloga:
    http://anty---materia.blogspot.com/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem strasznie ciekaw Forysia!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...