05.07

Strony

środa, 2 października 2013

Zdobycze wrześniowe


Zdobycze z września:

Marcin Mortka "Dom pod pękniętym niebem, tom 1" - od Zielonej Sowy

Andriej Diakow "Za horyzont" - szczotka od AIM Media

Kevin Powers "Żołte ptaki" - jak wyżej

Robin LaFevers "Posępna litość" - do recenzji dla Kawerny

Jacek Komuda "Samozwaniec, tom 4" - do recenzji od Fabryki Słów

Knaak/Odom "Diablo Archiwum ks. I" - jak wyżej

Alex Scarrow "Time Riders 3" - od Zielonej Sowy

Cinda Chima Williams "Dziedzic czarodziejów" - jeden egzemplarz do recenzji od GK, drugi został przez pomyłkę wysłany do mnie kolejny raz i zostanie przeznaczony na konkurs

Mark Lawrence "Król Cierni" - jeden egzemplarz do recenzji od Papierowego Księżyca, drugi kupiony zanim dostałem do recenzji

Simon Mayo "Itch" - ponownie Zielona Sowa

C.S. Friedman "Dziedzictwo królów" - wymiana

Kady Cross "Dziewczyna w stalowym gorsecie" - egzemplarz finalny od Kawerny

C. Clare - tom 1,2,4 i 5 - efekt wymiany, książki wzięła już siostra dla siebie

Andre Norton "Świat czarownic"

Andre Norton "Świat czarownic w pułapce"

Andre Norton "Troje przeciw światu czarownic"

Rick Yancey "Piąta fala" - egzemplarz nadprogramowy, będzie do wygrania w konkursie

Mark Hodder "Wyprawa w Góry Księżycowe" -egzemplarz finalny od Kawerny

10 komentarzy:

  1. Piękne zdobycze! Piąta fala na konkurs?! O muszę wciąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nabytki! W sumie te interesujące mnie już mam, więc tym razem bym nie podkradła, ale miło na nie wszystkie popatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosiszcze bardzo przyjemne :) Pozostaje czekać na konkurs, bo zapowiada się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż miło popatrzeć na taki stos :) Chętnie przyjrzałabym się bliżej "Posępnej litości" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile wspaniałości. Nie wiadomo gdzie oczy podziać :P Z chęcią przygarnęłabym "Dziewczynę w stalowym gorsecie" oraz finalne wydanie "Wyprawy w Góry Księżycowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogato u ciebie się zrobiło we wrześniu! Zazdroszczę "Żółtych ptaków", zapowiada się ta książka rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dziewczyna w stalowym gorsecie" i całe "Dary Anioła"... Dlaczego ja nie mam takich pięknych książek u siebie? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ups... Prawie spadłam z krzesła jak zobaczyłam ten stosik... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromny stos, kiedy Ty to zdążysz przeczytać?:) Ja ostatnio czytam jedną książkę jakieś dwa albo i trzy tygodnie;/

    Ciekawa jestem Twojej opinii o książkach Andre Norton ponieważ mnie one raczej nie przypadły do gustu. Mimo że są zaliczane do ścisłej klasyki i pewnego etapu w rozwoju fantasy to raziły mnie jednowymiarowe postacie i niewykorzystanie potencjału jakie niósł świat przedstawiony przez autorkę.

    Z chęcią przeczytam Hoddera (oczywiście wszystkie tomy po kolei, na razie nie czytałam żadnego), Lawrence oraz Stephena Kinga. Podobno "Doktor sen" to najlepsza książka jaką ostatnio napisał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty masz zdecydowanie za duże te stosy ;) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...