05.07

Strony

niedziela, 10 listopada 2013

Zdobycze październikowo - listopadowe


Książki pozyskane w ostatnim tygodniu października i na początku listopada:

* Neil Gaiman "Na szczęście mleko" - Galeria Książki

* Andriej Diakow "Za horyzont" - egzemplarz finalny od AIM Media

* B. Mull "Pozaświatowcy" tom I, II i III - efekt wymiany

* Marek S. Huberath "Miasta pod skałą" - outlet w Weltbildzie

* Kevin Powers "Żółte ptaki" - egzemplarz finalny od AIM Media

* Tomek Tomczyk "Blog" - Zielona Sowa

* Regina Brett "Jesteś cudem" - AIM Media

* Rick Riordan "Dom Hadesa" - Galeria Książki

* Wiktor Noczkin "Ślepa plama" - Fabryka Słów

* Andrzej Sapkowski "Sezon burz" - Kawerna

* Seth Graham-Smith "Abraham Lincoln. Łowca wampirów" - outlet w Weltbildzie

* Jacek Piekara "Szubienicznik" - wymiana

* Kilian Jornet "Biec albo umrzeć"

* Mira Grant "Feed"

12 komentarzy:

  1. Sporo tych Twoich zdobyczy - aż sama nie wiem gdzie oczy podziać <3 Czekam na recenzje!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh... Ja chcę mieć "FEED"!!! Oddaj mi go :> Chociaż reszta też jest niczego sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, no - dobrze się zapowiada najbliższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne świetne nabytki. Jestem ciekawa jak wygląda całość Twojej biblioteczki. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo jakie zbiory! Zazdroszczę!!! Dodaję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Szubienicznika" posiadam, czytałam - całkiem ciekawa pozycja. A wiedźmin dzisiaj dotarł i zamierzam się za niego niedługo zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sezonu burz szczerzę zazdroszczę :) A Szubienicznika dzisiaj sobie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zazdroszczę, chętnie bym wzięła całość - wspaniałe nabytki.
    A nawet nie wiedziałam, że jest takie coś jak "outlet" w weltbildzie. ale już przeglądam co i jak i pewnie co nieco kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze nie wiadomo na co patrzeć :D Za dużo wspaniałości w jednym miejscu. Zazdroszczę "Sezonu burz" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W co drugim stosiku na różnych blogach widzę teraz "Sezon burz". Ja sama obawiam się po niego sięgnąć, poczekam na recenzje. ;) Ciekawa też jestem "Miasta pod skałą".

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...