26.04

26.04

Strony

sobota, 7 grudnia 2013

Zdobycze listopadowo - grudniowe


Znalazłem w końcu trochę czasu, żeby zebrać razem pozostałe pozycje pozyskane w listopadzie i te już grudniowe:

* Clive Cussler "Skarby grobowców" - kolejna książka do kolekcji, póki co mam wszystkie dotąd wydane tytuły autora po polsku


* George R.R. Martin "Aforyzmy i mądrości Tyriona Lannistera" - od Zysk i S-ka

* Dean Koontz "Odd Thomas: Diabelski pakt"

* Adam Przechrzta "Demony wojny, część 1" - od Kawerny

* Antologia "Diablo 3: Gdy zapada ciemność, rodzą się bohaterowie" - wygrana w konkursie, razem dwoma tytułami poniżej

* Peter V. Brett "Wojna w blasku dnia, księga II"

* Mark Hodder "Wyprawa w Góry Księżycowe"

* Steven Erikson "Pył Snów"

* Wiktor Noczkin "Ślepa plama" - od Fabryki Słów, z autografem autora



* Scott Lynch "Kłamstwa Locke'a Lamory" - zdecydowanie dużo lepsza okładka niż poprzednie wydanie

* Scott Lynch "Na szkarłatnych morzach"

* Scott Lynch "Republika złodziei"

* Samantha Shannon "Czas żniw" - od upadli.pl

* Morgan Rhodes "Upadające królestwa"

* John Flanagan "Królewski zwiadowca" - do recenzji dla upadli.pl



* Dmitry Glukovsky "Metro 2033" - prezent od Mikołaja

* Dmitry Glukovsky "Metro 2034" + kalendarz na rok 2014 - jak wyżej

* Andrzej Ziemiański "Pomnik cesarzowej Achai, tom 3" - od Fabryki Słów

* Marcin Mortka "Morza Wszeteczne" - wygrana w konkursie, razem dwoma * tytułami poniżej

* Maggie Stievater "Król kruków"

* Sarah J. Maas "Szklany tron"

* Dariusz Domagalski "Piraci północy: Bractwo"

* Juraj Cervenak "Bohatyr: Smocza cesarzowa"

12 komentarzy:

  1. Sliczny stosik. Jesli chcesz mozesz popatrzyc na moj, niedawno dodałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz takie zbiory ze aż mnie zatyka z wrażenia nie chciałabyś się wymienić za już przeczytane pozycje chetnie bym coś poczytała wieczorami w zamian moge zaoferować jakieś kosmetyki jak Cię skusze pisz na maila iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się wypowiedziałam na facebooku - chcę Twojego Ziemiańskiego, bez dyskusji ;) to okropne, wodzić mi tu przed nosem książką, której pragnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo pozycji, które chętnie bym przygarnęła :) U mnie mniej tych książek w tym miesiącu, ale też się nazbierało.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wolałam białe wydania Niecnych Dżentelmenów :) Choć same książki nie podobały mi się za bardzo. Schemat goni schemat, a ciągłe, "niesamowicie zaskakujące" zwroty akcji, po kilkuset stronach robiły się nużące. I jeszcze zakończenie tomu "Na szkarłatnych morzach" mocno mnie zirytowało.

    Ciekawa jestem wrażeń, po trzecim tomie "Pomnika cesarzowej Achai" obiecałam sobie, że za ten cykl wezmę się dopiero, jak wyjdą wszystkie, więc ta książka jest takim światełkiem w tunelu- o ile nie ma w planach tomu czwartego :)

    Tak, czy inaczej stosik imponujący- miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szklany tron i Króla kruków już jakiś czas temu czytałam - "Króla" mogę polecić :)
    Mam też do przeczytania "Upadające królestwa" :)
    Zacny stosik

    OdpowiedzUsuń
  7. Same perełki. Zazdroszczę Ci wszystkich tych książek, ale najbardziej chyba "Czasu Żniw".

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos :) Kilka tytułów z niego bardzo mnie interesuje :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Książek z MAGa Ci zazdroszczę okrutnie :))

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka pozycji bym Ci podkradła

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdrość mnie zżera... Jak będę odkładać przez kilka miesięcy, to może uzbieram na podobny stosik :P Bo rachunki same się nie opłacą...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny stosik, sama bym taki chciała :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...