26.04

26.04

Strony

sobota, 1 lutego 2014

Stos styczniowy


Książki pozyskane w styczniu:

* Jacek Piekara "Ja Inkwizytor. Głód i pragnienie" - egzemplarz recenzencki od Fabryki Słów

* Martyna Raduchowska "Demon Luster" - egzemplarz finalny

* Adam Przechrzta "Demony Leningradu"

* Adam Przechrzta "Demony Wojny, część I"

* Andrzej Sapkowski "Sezon Burz" - egzemplarz z autografem



* George MacDonald Fraser "Flashman" - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Zysk i S-ka

* George R.R. Martin "Rycerz Siedmiu Królestw" - jak wyżej

* George R.R. Martin "Nawałnica mieczy. Stal i śnieg" - egzemplarz z autografami dwójki aktorów z serialu - Maisie Williams (serialowa Arya Stark) oraz Liam Cunningham (Davos Seaworth)



* Jacek Dukaj "Lód"

 

Dotarła w końcu nagroda z konkursu na Facebooku z autografami Jamesa P. Blaylocka, K. W. Jetera i Tima Powersa:


 

Poniżej natomiast zdobycze grudniowo - świąteczne:







5 komentarzy:

  1. O kurcze! Tylko pozazdrościć autografów i takich książek! Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak tu nie zzielenieć z zazdrości? "Nawałnica mieczy"... :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaczki, dużo łupów Ci się udało zebrać. I to jeszcze z autografami, fiu fiu.
    Ja narobiłem sobie długów w bibliotekach, poza tym na regale walają się nieruszone bożonarodzeniowe prezenty (oczywiście książki), więc mam co czytać w te ferie zimowe. Poza tym nasz nauczyciel j.polskiego wysłał nas z listą lektur (bodajże z pięć), więc czeka mnie dużo roboty.
    Popełniłem karygodny błąd i zacząłem "Grę o Tron" od serialu zamiast od książki. Zwykle jest tak, że to właśnie książka jest lepsza od filmu, dlatego - o ile uda mi się ją kiedyś dopaść - niezwłocznie zajmę się czytaniem.
    Okropnie zazdroszczę "Demona Luster".

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Zazdroszczę zwłaszcza Dukaja od dawna chcę przeczytać, ale jakoś nie mogę się zebrać i w końcu kupić, więc pewnie jeszcze zaczeka na swoją kolej.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dukaj zawsze w cenie, podobnie jak ten nowy ebook Starość Aksolotla, ale pewnie wolałbyś wersje drukowaną ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...