Strony

niedziela, 27 lipca 2014

Nadchodzą Kuzynki Andrzeja Pilipiuka [zapowiedź]

Cykl Kuzynki Kruszewskie – Zaginiona – nowa książka Pilipiuka 8 października

Kuzynki Kruszewskie, to wciągająca seria książek Andrzeja Pilipiuka i zarazem ukłon pisarza w stronę płci pięknej. Pilipiuk po mistrzowsku splata ze sobą losy trójki niezwykłych kobiet. Nie brak tu także uwielbianych przez czytelników charakterystycznych dla autora podróży w czasie, zabaw stylem i szczypty specyficznego humoru.

Zaginiona - kolejny tom zmagań kobiet z nieprzychylnymi okolicznościami losu będzie dostępny już 8 października 2014 roku.


Tymczasem w sklepach pojawiły się już wznowienia wcześniejszych książek cyklu: Kuzynki, Księżniczka oraz Dziedziczki.


Cykl Kuzynki Kruszewskie:
v Kuzynki
v Księżniczka
v Dziedziczki
v Zaginiona (w przygotowaniu)

Kup cykl Kuzynki Kruszewskie teraz.
  Andrzej Pilipiuk – Kuzynki Kruszewskie. Zaginiona – już 8 października 2014 r.

Poniżej zestawienie wszystkich dotychczasowych wydań:




6 komentarzy:

  1. Pilipiuka poznałam z serii o Jakubie Wędrowyczu, bardzo mi się spodobały jego perypetie. :) Może mając czas rozpocznę kolejny cykl, jakim są te "Kuzynki". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy zobaczyłam okładki kuzynek, nigdy mnie nie przyciągnęło, by przeczytać opis, lecz teraz przy Twojej zapowiedzi, postanowiłam go przeczytać, i już wiem jakiej serii będę poszukiwać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie czytałam żadnej jego książki, ale wiem, że są u mnie w bibliotece, więc pora się zapoznać z nimi. Nawet nie wiedziałam, że jest tyle wydań.
    Pozdrawiam ;)
    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałem poprzednie części, z przyjemnością przeczytam i tą. Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda tylko, że z każdym kolejnym wydaniem okładki coraz bardziej zbliżają się w stronę jakiegoś pseudoromansidła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że Fabryka na pewno jak zwykle nie pomyśli o posiadaczach wcześniejszych wydań (a mam to w twardej oprawie...) i znów trzeba będzie przeorganizować półki. ><

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...