24.05

14.06

Strony

środa, 1 października 2014

Zdobycze wrześniowe



* Terry Pratchett "The Amazing Maurice and his Educated Rodents" - 3 zł za książkę w twardej oprawie, stan bdb, w sklepie z tanią odzieżą

* Douglas Adams "Cześć, i dzięki za ryby" - wymiana na Fb

* Douglas Adams "W zasadzie niegroźna" - j.w.

* Janusz A. Zajdel, Marcin Kowalczyk "Drugie spojrzenie na planetę Ksi" - od Kawerny

* Luke Scull "Ponura drużyna"

* Django Wexler "Tysiąc imion"

* J. K. Rowling "Harry Potter i Insygnia Śmierci" - udało się kupić na Allegro za 25 zł z wysyłką, teraz tylko jeszcze tom 6 i będę miał cały cykl w twardej oprawie

* Robert E. Howard "Solomon Kane"

* Bear Grylls "Trenuj dla siebie" - książka niespodzianka, nadal nie wiem dlaczego do mnie dotarła

* Andrzej Pilipiuk "Kuzynki"/"Księżniczka"/"Dziedziczki" - nowe wydanie w zintegrowanej okładce, które prezentuje się naprawdę fajnie; poniżej zdjęcie prezentujące trzy różne wydania "Kuzynek"

* Andrzej Pilipiuk "Zaginiona" - od Fabryki Słów

* Bartek Biedrzycki "Kompleks 7215" - j.w.

* Mirosław Żamboch "W służbie klanu" - j.w.

* Richard A. Knaak "Prawo krwi" - szczotka o Kawerny



Poniższe książki to zakup w ramach promocji 80% na fantastykę w księgarni Świat Książki:

* Neal Stephenson "Reamde"

* Simon R. Green "Błękitny księżyc" - część 1 i 2

* Zbiór opowiadań "Strasznie mi się podobasz"

* Feliks W. Kres "Galeria dla dorosłych"

* P. J. Farmer "Czarodziejski labirynt"

* P. J. Farmer "Bogowie Świata Rzeki"


11 komentarzy:

  1. Wow! Ile cudowności :) Aż chciałoby się je podkraść :)
    Tylko nowe wydanie "Kuzynek" jest beznadziejne -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria o Kuzynkach mnie kusi, bo nie czytałam jej w żadnym z poprzednich wydań... Może w końcu się skuszę. Kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik :)
    Choć mam awersję do nowego wydania opowieści o kuzynkach Kruszewskich... jest takie romansowo- pościelowe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobycze :) Szczególnie zazdroszczę "Kompleksu 7215" :)

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacząłem serię o kuzynkach i to była jedna z gorszych książek jakie czytałem w życiu. A ze stosu najchętniej podebrałbym Wexlera i Sculla.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, "Strasznie mi się podobasz"! Bardzo lubię tę antologię, zwłaszcza tytułowe opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę Neala Stephensona, można kupić po ciekawej cenie nie tylko w Taniej Książce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "The Amazing Maurice and his Educated Rodents" jest dobra, "Cześć, i dzięki za ryby" - jest w porządku, "W zasadzie niegroźna" - lepsza. "Harry Potter i Insygnia Śmierci" - cóż, da się to czytać. "Trenuj dla siebie" chętnie bym podczytała. "Kuzynki"/"Księżniczka"/"Dziedziczki" są wspaniałe. Knaaka jakoś nigdy nie polubiłam. Ładny stos

    OdpowiedzUsuń
  9. Tysiąc imion i Ponura Drużyna!!! *.* zazdroszczę ;)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik! Zazdroszczę tylu świetnych książek :) Ja znam mniej niż połowę tych tytułów. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...