Strony

poniedziałek, 21 listopada 2016

JDabrowsky.Takie tam - Jan Dąbrowski [zapowiedź]

Pisząc książkę Takie tam miałem podobny cel, co przy tworzeniu filmów na YT - chciałem, by Twoje mięśnie twarzy, chociaż na chwilkę wywołały bezcenny uśmiech. Mam nadzieję, że mi się to udało i będziesz się przy czytaniu bawić wybornie. Wierzę, że dzięki tej książce uwierzysz, że wszystko w dzisiejszym świecie jest możliwe, a dzięki internetowi i jego wielkim zasobom, masz szansę na rozwój w każdej dziedzinie. Świat stoi przed Tobą otworem!

Na stronach tej książki zabiorę was w podróż pełną wspomnień, opowiem, jak to się wszystko zaczęło. Przecież wiecie: jestem zwykłym chłopakiem z Legnicy, który przede wszystkim dzięki wam może robić to, co go uszczęśliwia. Pamiętaj, że twoje marzenia również mogą się spełnić, jeśli tylko o nie zawalczysz! Postaram się wam podpowiedzieć, jak tworzyć filmiki i pracować nad swoim kanałem, w co się ubrać, żeby fajnie wyglądać i dobrze się czuć, jak pokonać nieśmiałość i nabrać pewności siebie, a nawet udzielę kilku porad sercowych. Stylizacje, przepisy, wspomnienia, zdjęcia z rodzinnych albumów i spotkań z fanami, opowiadania nawiązujące do moich ulubionych powieści, a nawet mój własny komiks – postarałem się umieścić w tej książce wszystko, co mogłoby się wam spodobać! Drogi czytelniku! Mam nadzieję, że ta książka chociaż na chwilę poprawi ci humor, sprawi, że zapomnisz o troskach i problemach, a na twojej twarzy pojawi się szeroki uśmiech! Chciałbym, żebyś podczas lektury myślał tylko pozytywnie i czuł niczym nieskrępowaną radość. Taki zawsze jest mój cel: dobra zabawa bez negatywnych emocji i agresji. Pamiętaj! Świat stoi przed tobą otworem, a internet To jednak nie wszystko! W książce znajdziesz interaktywne strony współdziałające z darmową aplikacją, dzięki której uzyskacie dostęp do niepublikowanych materiałów, zabaw i wyzwań, których specjalnie z tej okazji się podjąłem!

Książka JDabrowsky „Takie tam” adresowana do odbiorców jego kanały, czyli dziewczyn w wieku 12+, zaw iera wszystko, co fanki chciałby wiedzieć o swoim idolu. Jest to wyjątkowa pozycja zawierająca w sobie elementy poradnika, komiksy, zdjęcia z rodzinnych albumów, strony do samodzielnego uzupełnienia, quizy, wspomnienia Janka i anegdotki z jego życia oraz wiele wiele więcej. Janek podpowie między innymi, jak mądrze prowadzić swój youtubowy kanał i kręcić filmiki, w co się ubrać, by fajnie wyglądać czy w jaki sposób pokonać nieśmiałość. Książka wzbogacona jest o strony, które współdziałają z darmową aplikacją opartą na rzeczywistości rozszerzonej. Aplikacja w zestawieniu ze stronami książki odkrywa ich tajemniczą zawartość – nigdzie indziej niepublikowane filmiki Janka, w których zdradza swoje sekrety czy podejmuje różnego rodzaju wyzwania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...